آیفون 17 پلاس اپل با نمایشگر کوچک‌تر از نسل قبل عرضه خواهد شد

آیفون 15 پلاس دقیقا همانند آیفون 15 پرو مکس اپل مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی است. پیش از این درباره گوشی آینده آیفون 16 پلاس نیز شایعاتی مطرح شده است. بر این اساس آیفون 16 پلاس از نمایشگری با طول قطر کاملا مشابه با مدل نسل قبلی خود بهره خواهد برد.

اما بر اساس یک شایعه جدید در سال آینده همه چیز دستخوش تغییر خواهد شد. راس یانگ؛ مالک موسسه Display Supply Chain Consultants ظاهرا مدعی شده که آیفون 17 پلاس از نمایشگری با اندازه کوچک‌تر از آیفون 15 پلاس و آیفون 16 پلاس استفاده خواهد کرد.

این تحلیل‌گر در رابطه با اندازه نمایشگر آیفون 17 پلاس به عدد و رقم خاصی اشاره نکرده است. در نتیجه طول قطر نمایشگر این گوشی در محدوده‌ای بین مدل معمولی آیفون 17 و آیفون 17 پرو مکس قرار خواهد گرفت.

چنان‌چه اندازه نمایشگر آیفون 16 پرو مکس به 6.9 اینچ افزایش پیدا کند؛ در این‌صورت همین موضوع برای آیفون 16 پلاس نیز صدق خواهد کرد. برای هرگونه اظهارنظر در خصوص چرخه توسعه آیفون 17 هنوز خیلی زود است؛ بنابراین در مقطع کنونی بایستی نسبت به صحت و سقم این اطلاعات با دیده تردید نگاه کرد.

با این‌حال بایستی توجه داشت که راس یانگ در زمینه افشای اطلاعاتی از این دست دارای سابقه درخشانی است. بنابراین چنان‌چه اپل در سال آینده با هدف ایجاد تمایز بیش‌تر میان آیفون‌های خود، اندازه نمایشگرهای آنها را تغییر دهد؛ در این‌صورت چنین اقدامی تعجب‌آور نخواهد بود.

آیفون 15 پلاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH