عرضه اندروید L برای گلکسی اس 5 و نوت 4 تا دو ماه آینده

همان‌طور که بارها گفته‌شده است، مهم‌ترین بروز رسانی و آپدیت سیستم عامل اندروید، یعنی نسخه L نهایی شده و طبق آخرین شایعات نام LION نیز برای آن برگزیده شده است. مهم‌ترین چیزی که در این باره میدانیم این است که اکثر کمپانی‌های معتبر دنیا، به دنبال عرضه هر چه سریع‌تر این بروز رسانی برای پرچم‌داران خود تا پایان سال میلادی جاری هستند.

خب، قبل از اینکه بخواهیم منتظر اعلامیه‌های رسمی این کمپانی‌ها شویم، خبری خوش برای هواداران سامسونگ داریم. گلکسی اس 5 آخرین پرچم‌دار سامسونگ و گلکسی نوت 4 جدیدترین نوت این کمپانی به‌زودی طعم شیرین اندروید L را خواهد چشید. بر اساس اعلام سایت SamMobile که معمولا یکی از رسمی‌ترین منابع اخبار مربوط به کمپانی کره‌ای سامسونگ محسوب می‌شود، محصولات معرفی شده یعنی اس 5 و نوت 4 تا اواخر ماه نوامبر و اوایل دسامبر، به اندروید L آپدیت خواهند شد.

واضح است که سایر کاربران این کمپانی، باید کمی بیشتر منتظر دریافت این بروز رسانی خوشمزه باشند، البته اگر شانس داشته و اسمارت فون آن‌ها در لیست سامسونگ باشد! باید به خاطر داشته باشید که سامسونگ به شدت در حال کار بر روی رابط کاربری خود یعنی TouchWiz است که بتواند به‌راحتی اندروید L را همراهی کند.

xl_samsung-galaxy-s5-6

همان‌طور که به خاطر داریم، HTC هم وعده بروز رسانی این نسخه جدید را در پاییز برای محصولاتش داده است! باید دید کدام‌یک زودتر مشتریان خود را راضی خواهند کرد.

نظر شما چیست؟

5 در مورد “عرضه اندروید L برای گلکسی اس 5 و نوت 4 تا دو ماه آینده”

  1. پس note 3 چی؟ سامسونگ پشتیبانیش خیلی ضعیف شده. ِlg g2 هم همزمان با note 3 معرفی شد ولی گفته شده هم رابط کاربری g3 هم اندروید l براش عرضه میشه. سامسونگ باید از هموطنش یاد بگیره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH