گوشی آیفون 17 اسلیم اپل به‌عنوان جانشین آیفون 17 پلاس در راه است

شرکت اپل در نسل‌های اخیر گوشی‌های آیفون خود به یک فلسفه طراحی تست شده و صحیح پایبند بوده است. مدل‌های سری آیفون 15 پرو از مواد اولیه ممتاز نظیر تیتانیوم استفاده می‌کنند؛ اما ظاهر کلی آنها بدون تغییر باقی مانده است. انتظار می‌رود که این روند در نسل‌های آینده نیز ادامه پیدا کند.

با این‌حال اطلاعات اخیرا فاش شده نشان می‌دهند که یکی از مدل‌های آیفون 17 شاهد تغییرات ظاهری بوده و از قالب طراحی باریکی بهره خواهد برد. بر این اساس به‌نظر می‌رسد که گوشی آیفون 17 اسلیم مجهز به نمایشگری بزرگ و بدنه‌ای چشم‌نواز خواهد بود. این خبر توسط یک تحلیل‌گر مشهور با نام Jess Pu و به نقل از وبسایت 9to5Mac منتشر شده است.

این افشاگر مدعی شده که سری آیفون 17 پذیرای عضو جدیدی خواهد بود. به گفته وی اپل روی توسعه گوشی هوشمند جدیدی با نام آیفون 17 اسلیم کار می‌کند. این دستگاه جدید به‌عنوان جانشین مدل پلاس عرضه شده و دقیقا در جایگاهی بالاتر از مدل پایه آیفون 17 قرار خواهد گرفت. Jess Pu ادعا کرده که گوشی‌های آیفون 17، آیفون 17 اسلیم، آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرو مکس همگی مجهز به بدنه تیتانیومی خواهند بود.

پیشرفته‌ترین عضو خانواده یعنی آیفون 17 پرو مکس با فناوری جدید متالنز (metalens) برای حسگرهای مجاورت عرضه خواهد شد. این فناوری به اپل امکان می‌دهد تا بدون ایجاد اختلال در عملکرد سیستم فیس آی‌دی دستگاه نسل آینده خود، اندازه حفره داینامیک آیلند را کاهش دهد. آیفون 17 اسلیم به‌عنوان جانشین آیفون 17 پلاس عرضه خواهد شد؛ اما این گوشی در مقایسه با مدل پایه کماکان از نمایشگر بزرگ‌تری استفاده خواهد کرد.

این نمایشگر کشیده‌تر درون بدنه‌ای باریک‌تر و البته شیک‌تر قرار خواهد گرفت. همچنین Jess Pu خاطرنشان می‌کند که گوشی‌های آیفون 17 و آیفون 17 اسلیم احتمالا مجهز به 8 گیگابایت رم و تراشه‌ A18 یا A19 خواهند بود. از سوی دیگر گوشی‌های آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرو مکس احتمالا دارای 12 گیگابایت رم و تراشه A19 Pro خواهند بود. انتظار می‌رود که هر 4 عضو خانواده آیفون 17 مجهز به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش مقاوم ضد خش و ضد انعکاس باشند.

بایستی به‌خاطر داشت که اطلاعات فوق هنوز مورد تائید قرار نگرفته است؛ بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH