تیزر جدید سونی برای گوشی اکسپریا 1 مارک 6 منتشر شد

شرکت سونی در تدارک رونمایی از گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 6 طی روز 15 مه (26 اردیبهشت ماه) است. اکنون یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی X ظاهرا تیزر جدیدی از این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

این تیزر کاملا بر مقوله زوم تمرکز دارد؛ پدیده‌ای که البته منطقی به‌نظر می‌رسد. بر اساس شایعات، دوربین تله‌فوتو پریسکوپی تنها مولفه تصویربرداری جدید در اکسپریا 1 مارک 6 نسبت به مدل نسل قبلی آن محسوب می‌شود. ظاهرا فاصله کانونی این دوربین در محدوده 85 تا 170 میلی‌متری تغییر خواهد کرد. این موضوع معادل زوم اپتیکال تقریبا 7 برابری در مقایسه با دوربین اصلی است.

تیزر ویدیویی تنها تا فاصله کانونی 138 میلی‌متری را نمایش می‌دهد. با این‌حال تا کمتر از 5 روز دیگر تمامی جزئیات از جانب سونی فاش خواهند شد. بر اساس شنیده‌ها اکسپریا 1 مارک 6 از نمایشگری با نسبت ابعاد 19.5:9 استفاده خواهد کرد. استفاده از این نسبت ابعاد در سری اکسپریا 1 بی‌سابقه بوده و تمامی مدل‌های این خانواده پیش‌تر از نسبت ابعاد 21:9 جهت خلق جلوه سینمایی قوی‌تر بهره گرفته‌اند.

از طرفی حتی سونی می‌تواند استفاده از رزولوشن 4K را متوقف نماید. انتظار می‌رود که اکسپریا 1 مارک 6 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم باشد.

دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض این گوشی احتمالا مشابه با نمونه‌‌های موجود در اکسپریا 1 مارک 5 خواهند بود؛ اما این‌بار سونی احتمالا از پردازش نرم‌افزاری بهتر و اپلیکیشن دوربین یکپارچه بهره‌برداری خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH