سامسونگ گلکسی S25 اولترا با سیستم دوربین پشتی سه‌گانه عرضه خواهد شد

تا موعد معرفی گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S25 اولترا هنوز ماه‌ها زمان باقی مانده است؛ اما اکنون شایعه جدیدی درباره این محصول از گوشه و کنار به گوش می‌رسد.

بر اساس اطلاعاتی که توسط یک افشاگر در شبکه اجتماعی X منتشر شده است؛ گلکسی S25 اولترا برخلاف مدل نسل قبلی خود مجهز به دوربین پشتی چهارگانه نبوده و در عوض از 3 سنسور دوربین روی پنل پشتی خود بهره خواهد برد. ظاهرا سامسونگ از به‌کارگیری ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری صرفنظر خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد که برند کره‌ای قصد دارد تا کاربران را متقاعد کند که دوربین اصلی گلکسی S25 اولترا می‌تواند عکس‌هایی با زوم 3 برابری را نیز ثبت نماید. بعلاوه کیفیت عکس‌های بزرگنمایی شده در این دوربین احتمالا از ماژول تله‌فوتو اختصاصی نیز مطلوب‌تر خواهد بود.

ظاهرا دوربین اصلی از قابلیت‌های ارتقایافته پردازش تصویر بهره‌مند خواهد شد. بر اساس شایعات دوربین اصلی گلکسی S25 اولترا از سنسوری با اندازه و رزولوشن مشابه با گلکسی S24 اولترا استفاده خواهد کرد؛ اما توانایی این حسگر در زمینه جذب نور بهبود خواهد یافت. از سوی دیگر دوربین فوق‌عریض حداقل در مرحله تولید نمونه اولیه ابدا دستخوش تغییر نشده است.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که دوربین زوم پریسکوپی گلکسی S25 اولترا با بزرگنمایی متغیر و دو فاصله کانونی ثابت تست شده است. نخستین بزرگنمایی تست شده در محدوده 4 تا 5 برابری بوده و بزرگنمایی دیگر در بازه 6 تا 7 برابری قرار دارد. سامسونگ در خصوص انتخاب فاصله کانونی دقیق هنوز تصمیم‌گیری نکرده است.

با این‌حال در صورت انتخاب هر یک از فواصل کانونی فوق، ویژگی بزرگنمایی متغیر ممتد همانند آنچه که در گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 5 سونی مشاهده شد؛ قابل دسترس نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH