جزئیات جدید درباره سری گلکسی واچ 7 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد طی ماه جولای امسال از حداقل 3 ورژن مختلف گلکسی واچ 7 شامل مدل‌های معمولی، کلاسیک و پرو رونمایی خواهد کرد.

معرفی مدل ارزان‌قیمت‌‌تر گلکسی واچ FE نیز سناریویی محتمل خواهد بود؛ اگرچه این محصول شاید با نام تجاری فن ادیشن عرضه نشود. در حال حاضر بسیاری از خبرگزاری‌ها به منظور ردیابی هرچه آسان‌تر این ساعت از نام گلکسی واچ FE استفاده می‌کنند.

اخیرا مجموعه‌ای از ساعت‌های هوشمند سامسونگ موفق به دریافت گواهینامه از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) شده‌اند. این ساعت‌های هوشمند از شماره مدل‌های SM-L315، SM-L310، SM-L305، SM-L300 و SM-R861 استفاده می‌کنند.

مدل‌های SM-L300 و SM-L310 احتمالا ورژن‌های وای‌فای مدل استاندارد گلکسی واچ 7 با دو سایز متفاوت هستند. شناسه‌های SM-L305 و SM-L315 نیز احتمالا متعلق به ورژن‌ LTE ساعت‌های مورد اشاره خواهند بود.

در این میان شناسه SM-R861 به‌دلیل استفاده از الگوی قدیمی تخصیص شماره مدل سامسونگ و همچنین عدد موجود در آن از سایر شناسه‌ها متمایز می‌شود. سامسونگ گلکسی واچ 4 دارای شماره مدل SM-R860 بود و بر اساس برخی شایعات گلکسی واچ FE نیز تحت عنوان گلکسی واچ 4 (2024) روانه بازار خواهد شد. بنابراین در این مرحله همه چیز کاملا واضح به‌نظر می‌رسد.

اکنون مشخص نیست که مدل‌های کلاسیک و پرو گلکسی واچ 7 در کجا قرار گرفته یا حتی آیا از مدل مستطیل‌شکل شایعه شده خبری خواهد بود یا خیر. بی‌تردید تمامی این مدل‌ها نیز تائیدیه FCC را دریافت خواهند کرد. در واقع بایستی گفت که موجودیت این ساعت‌ها قطعی بوده و صرفا در حد شایعه و گمانه‌زنی نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH