22 شهریور ماه، زمان ورود قطعی آی‌فون 5؟!

به احتمال زیاد زودتر از آن چیزی که پیش‌بینی می‌شد، قادر خواهیم بود تا یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های دنیا را مشاهده کنیم. بر طبق گزارشی که از منابع نزدیک به iMore به دست آمده است، اپل در روز چهارشنبه ۱۲ سپتامبر مصادف با ۲۲ شهریور ماه آی‌فون ۵ را در مراسمی رسمی معرفی خواهد کرد و این گوشی در ۹ روز بعد از آن یعنی ۲۱ سپتامبر عرضه عمومی خواهد شد.

بر طبق شایعاتی که تا کنون به گوش رسیده است، آی‌فون ۵ از یک نمایشگر 3.9 اینچی با وضوح تصویر ۶۴۰×۱۱۳۶ پیکسل بهره می‌برد و با یک طراحی جدید عرضه خواهد شد.

همچنین به گوش رسیده که در همین تاریخ مینی آی‌پد (یا آی‌پد مینی) نیز همچون آی‌پاد نانو جدید معرفی خواهد شد. البته زمان عرضه مینی آی‌پد احتمالا برای کریسمس خواهد بود.

اگر این صحبت‌ها در ارتباط با زمان عرضه آی‌فون جدید درست باشد، می‌توان سلطه 4S را ۱۱ ماه و آی‌فون ۴ را ۱۶ ماه دانست که به طور حتم با ورود آی‌فون ۵ این بازی شکل دیگری به خود خواهد گرفت. بایستی منتظر ماند و دید که آی‌فون ۵ تا چه حد می‌تواند موفقیت‌های سری‌های قبلی را تکرار کند و آیا این توانایی را دارد که گوشی‌های قدرتمندی چون گلکسی اس ۳ سامسونگ را به چالش جدی بکشد یا خیر؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH