رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ 6 نشان‌دهنده طراحی ظاهری آن هستند

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد از ششمین نسل گوشی‌های تاشو خود، ایربادهای بی‌سیم سری گلکسی بادز 3 و انگشتر هوشمند گلکسی رینگ رسما رونمایی خواهد کرد. این رویداد احتمالا طی روز 10 جولای (20 تیر ماه) در شهر پاریس برگزار خواهد شد.

اکنون رندر جدیدی از گلکسی زد فلیپ 6 منتشر شده و وجود شبکه اسپیکر بازطراحی شده و ماژول‌های دوربین بزرگ‌تر را به معرض نمایش گذاشته است.

پیش از این به لطف افشای رندری از گوشی با کیس محافظ متفرقه آن، جزئیات مربوط به طراحی گلکسی زد فلیپ 6 آشکار شده است. به بیان دقیق‌تر، ششمین نسل گوشی تاشو صدفی‌شکل سامسونگ تنها با چند تغییر جزئی در زمینه طراحی عرضه خواهد شد.

رندر گلکسی زد فلیپ 6 از وجود فریم با لبه‌هایی تیزتر نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 حکایت دارد. شبکه اسپیکر یکی دیگر از تغییرات ظاهری است که به سری گلکسی S24 شباهت دارد. ظاهرا سامسونگ به‌جای استفاده از سوراخ‌های مجزا برای اسپیکر از یک حفره عریض بهره خواهد برد.

بعلاوه در رندر جدید، ماژول‌های دوربین از اندازه بزرگ‌تری برخوردار بوده و فاصله میان دو ماژول نیز کاهش پیدا کرده است. همچنین وجود یک حفره اضافی روی لبه بالایی فریم گوشی احتمالا توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد. این در حالیست که فریم بالایی گلکسی زد فلیپ 5 تنها دارای یک حفره است. 

با این‌حال به‌نظر می‌رسد که این موضوع صرفا از یک اشتباه ناشی شده باشد؛ چرا که گلکسی زد فلیپ 5 تمامی سنسورهای موجود در گلکسی S24 اولترا را در خود جای داده است. این گوشی دارای یک حفره در پایین و دو حفره در قسمت بالایی (مجموعا 3 حفره مشابه) است. در مقابل، رندر گلکسی زد فلیپ 6 با وجود 4 عدد از این حفره‌ها اشاره دارد.

در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم این اطلاعات با دیده تردید نگاه کنید؛ چرا که رندر لو رفته، تصویری از دستگاه واقعی به‌شمار نمی‌رود. تا موعد رونمایی از این گوشی حدودا 50 روز دیگر زمان باقی مانده و در این مدت احتمالا شاهد افشای جزئیات بیش‌تری پیرامون گلکسی زد فلیپ 6 خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH