رندرهای سامسونگ گلکسی واچ 7 اولترا در فضای وب منتشر شد

بر اساس شایعات رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ در اوایل ماه جولای برگزار می‌شود. مطابق روال معمول انتظار می‌رود که غول کره‌ای در این رویداد از نسل جدید گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند، ایربادهای بی‌سیم و انگشتر هوشمند گلکسی رینگ رونمایی کند.

اکنون یک افشاگر قابل اعتماد با نام استیو همرستوفر که با شناسه OnLeaks نیز شناخته می‌شود؛ نخستین رندرهای مربوط به گلکسی واچ 7 اولترا را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این مدل برترین عضو خانواده گلکسی واچ 7 به‌شمار خواهد رفت.

طراحی منحصربه‌فرد اما در عین‌حال سردرگم‌کننده گلکسی واچ 7 اولترا در همان نگاه نخست، توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. تشخیص اینکه نمایشگر ساعت دارای طراحی مربعی یا دایروی‌شکل است؛ کار دشواری خواهد بود. در واقع نمایشگر ساعت همانند یک دایره بر روی پایه‌ای مربعی‌شکل قرار گرفته است. سامسونگ با استفاده از این الگو از طراحی سنتی کاملا دایروی‌شکل فاصله گرفته و موجب تمایز گلکسی واچ 7 اولترا از سایر مدل‌های سری گلکسی واچ 7 خواهد شد.

گلکسی واچ 7 اولترا به‌جای استفاده از اعداد دارای حاشیه چرخان براق و نمادین با طراحی شیاردار خواهد بود. در سمت راست بدنه ساعت دو عدد دکمه فیزیکی به چشم می‌خورد. این دکمه‌‌ها در مدل‌های پیشین گلکسی واچ نیز قابل رویت هستند. با این‌حال یک دکمه تاج مانند دیگر نیز در حد فاصل میان دو دکمه قرار گرفته است. این دکمه می‌تواند از عملکردی مشابه با دکمه اکشن در اپل واچ اولترا برخوردار باشد. در سمت دیگر بدنه گلکسی واچ 7 اولترا از حفره‌های بزرگ‌تر برای شبکه اسپیکر استفاده شده است.

سامسونگ گلکسی واچ 7 اولترا دارای بندهای پهن‌تری بوده و ظاهرا از مکانیسم اتصالی متفاوتی استفاده خواهد کرد. در قسمت پشتی این گجت پوشیدنی از سنسورهای متعددی به شکل دایره و مربع استفاده شده است. به‌کارگیری سنسور دماسنج مورد تائید قرار گرفته و بر اساس شایعات، سری گلکسی واچ 7 با قابلیت نظارت بر قند خون روانه بازار می‌شود.

این اسمارت‌واچ همانند گلکسی واچ 6 کلاسیک از یک نمایشگر 1.5 اینچی بهره خواهد برد. استفاده از نمایشگر دایروی‌شکل بدان معناست که کمپانی ناچار به بازطراحی رابط کاربری برای ساعت هوشمند جدید خود نخواهد بود (در صورت استفاده از نمایشگر مربعی‌شکل، سامسونگ بایستی رابط کاربری اسمارت‌واچ خود را از نو طراحی می‌کرد).

گلکسی واچ 7 اولترا نسبت به گلکسی واچ 6 کلاسیک از اندازه بزرگ‌تری برخوردار بوده و ابعاد آن معادل با 47×47.4×16.4 میلی‌متر خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ با عرضه گلکسی واچ 7 اولترا در صدد رقابت با اپل واچ اولترا است. با این‌حال تمامی جزئیات پیرامون این محصول تا کمتر از 2 ماه دیگر مشخص خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH