تصاویر زنده گوشی تاشو موتورولا ریزر 50 در فضای مجازی منتشر شد

در گذشته فیچرفون ریزر یکی از برترین گوشی‌های موبایل جهان به‌شمار می‌رفت؛ اما بی‌تردید موتورولا به شکلی آرام، ماهیت سری ریزر را تغییر داده و با عرضه یک گوشی تاشو با مشخصات فنی پیشرفته‌تر، عصر جدیدی را برای این خانواده رقم زده است؛ تا جایی‌که آخرین مدل سری ریزر، پرفروش‌ترین گوشی تاشو بازار یعنی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 را به چالش کشیده است.

این‌کار با کاهش ضخامت چانه گوشی، استفاده از نمایشگر خارجی بزرگ‌تر و ارائه ظاهری مدرن‌تر به مدل ریزر پلاس انجام شد. این گوشی تاشو صدفی‌شکل مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بوده و از نمایشگر pOLED داخلی بزرگ‌تر با اندازه 6.9 اینچ و نمایشگر خارجی 3.6 اینچی غول‌پیکر موسوم به Quick View بهره می‌گیرد.

نمایشگر خارجی بزرگ به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن گوشی جهت دسترسی به نمایشگر داخلی، اکثر کارهای مورد نظر خود را انجام دهند.

امسال نیز 2 مدل جدید سری موتورولا ریزر با اسامی ریزر 50 و ریزر 50 اولترا در بازار چین عرضه می‌شوند. بر اساس گزارش وبسایت MySmartPrice، مدل پایه ریزر 50 با شماره مدل XT2453-2 اخیرا در وبسایت آژانس رگولاتوری چینی TENAA رویت شده است. این وبسایت برخی مشخصات فنی و چند تصویر زنده از گوشی تاشو آینده موتورولا را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

موتورولا ریزر 50 مجهز به یک نمایشگر اولد 3.6 اینچی Quick View با رزولوشن 1056×1066 پیکسل خواهد بود. در بخش داخلی نیز از یک نمایشگر تاشو 6.9 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 2640×1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد شد.

انرژی مورد نیاز گوشی از طریق یک باتری 3950 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. پیکره‌بندی دوربین دوگانه در موتورولا ریزر 50 شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین جلویی نیز دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی بوده و اسکنر اثرانگشت نیز روی لبه جانبی بدنه گوشی تعبیه خواهد شد.

فهرست مشخصات موتورولا ریزر 50 که در وبسایت TENAA منتشر شده است.

از آنجا که موتورولا ریزر 50 یک گوشی پریمیوم به‌شمار نمی‌رود؛ لذا احتمالا از تراشه میان‌رده سری Dimensity 7300 به‌همراه 8، 12 یا 16 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد. ظرفیت حافظه داخلی دستگاه نیز برابر با 128، 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت خواهد بود.

از سوی دیگر موتورولا ریزر 50 اولترا احتمالا از پردازنده پیشرفته‌تری با نام اسنپدراگون 8s نسل 3 استفاده خواهد کرد. این مدل از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی نموده و بر اساس شایعات مجهز به نمایشگر خارجی 4 اینچی Quick View خواهد بود.

هر دو مدل ریزر 50 و ریزر 50 اولترا احتمالا طی ماه آینده معرفی خواهند شد. این دو گوشی در برخی بازارها به‌ترتیب با اسامی ریزر 2024 و ریزر پلاس 2024 عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH