مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد

تا موعد رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ هنوز زمان زیادی باقی مانده است. در حال حاضر طرفداران برند کره‌ای بی‌صبرانه منتظر معرفی گوشی‌های تاشو جدید گلکسی هستند. با این‌حال روند انتشار شایعات درباره سری گلکسی S25 هم‌اکنون آغاز شده است. جدیدترین اطلاعات لو رفته در این زمینه به مشخصات احتمالی دوربین گلکسی S25 اولترا اشاره دارند.

به گفته یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe، سامسونگ گلکسی S25 اولترا پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه در مدل نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد؛ اما در عین‌حال این محصول با دو ارتقاء کلیدی به بازار عرضه خواهد شد.

فرد افشاگر مدعی شده که این گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و یک لنز سوپر تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری خواهد بود. این موضوع به‌معنای پیشرفت‌هایی در لنز فوق‌عریض و یکی از ماژول‌های تله‌فوتو خواهد بود.

برای مقایسه جالب است بدانید که گلکسی S24 اولترا مجهز به لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری است. سنسورهای اصلی و سوپر تله‌فوتو کماکان از رزولوشن 200 و 50 مگاپیکسلی برخوردار هستند.

شایعات پیشین نشان دادند که سامسونگ احتمالا گوشی گلکسی S25 اولترا را با تنها 3 دوربین روانه بازار خواهد کرد. اگرچه این اطلاعات توسط یک منبع کمتر قابل اعتماد ارائه شده است؛ اما Ice Universe در زمینه افشای جزئیات مربوط به گوشی‌های آینده سامسونگ از سابقه درخشانی برخوردار است. بنابراین اکنون می‌توان اطمینان داشت که گلکسی S25 اولترا کماکان پیکره‌بندی دوربین چهارگانه در مدل نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد.

گلکسی S25 اولترا احتمالا از یک سنسور 200 مگاپیکسلی جدید با اندازه نزدیک به 1 اینچ بهره خواهد برد؛ اگرچه فرد افشاگر صریحا به این موضوع اشاره نکرده است. در صورت صحت این شایعات انتظار می‌رود که گلکسی S25 اولترا با پیشرفت‌های سخت‌افزاری قابل توجه در زمینه دوربین به بازار عرضه شود.

همچنین انتظار می‌رود که گلکسی S25 اولترا با تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام و رابط کاربری One UI 7.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 15 عرضه شود؛ اگرچه در بخش طراحی این گوشی احتمالا شاهد تغییرات حداقلی خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH