آپدیت One UI 6.1 برای گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G منتشر شد

گلکسی A52s قدرتمندترین عضو خانواده گلکسی A52 به‌شمار رفته و اکنون به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت می‌کند. این به‌روزرسانی چند روز قبل برای گوشی‌های گلکسی A52 5G و گلکسی A52 منتشر شده بود.

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A52s 5G از شماره ساخت A528NKSU4GXE1 استفاده می‌کند. به‌نظر می‌رسد که کره اولین و تنها کشوری است که این به‌روزرسانی در آن منتشر می‌شود. اما سامسونگ احتمالا به‌صورت تدریجی این به‌روزرسانی را در سایر بازارها نیز عرضه خواهد کرد.

با انتشار این به‌روزرسانی برای هر کشور، کاربران می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و آن‌را دریافت نمایند. این آپدیت‌ بین 2 تا 2.5 گیگابایت حجم داشته و در نتیجه برای دانلود آن بهتر است از اتصال وای‌فای پهن‌باند استفاده شود.

آپدیت One UI 6.1 با تغییرات و پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به به‌روزرسانی‌های قبلی ارائه شده است. با این‌حال به‌روزرسانی مذکور هیچ‌کدام از ویژگی‌های Galaxy AI که پیش‌تر در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ مشاهده شده‌اند را در خود جای نداده است.

بهبود قابلیت‌ برش‌زنی تصاویر در اپلیکیشن گالری، تنظیم سرعت پخش برای اشکال متنوع‌تری از ویدیوها، فریم‌ها و افکت‌ها برای تصاویر پس‌زمینه (که مشابه با تصاویر والپیپر تولید شده توسط هوش مصنوعی مولد نیست)، ویجت‌های بیش‌تر برای لاک اسکرین، هشدارهای آلارم قابل سفارشی‌سازی، پشتیبانی از passkey در مرورگر Samsung Internet و اشتراک‌گذاری آسان‌تر فایل‌ها میان گوشی‌های سامسونگ و سایر گوشی‌های اندرویدی از برندهای دیگر از جمله قابلیت‌های ارائه شده در One UI 6.1 به‌شمار می‌روند.

همچنین گزینه‌های جدید محافظت از باتری، انیمیشن‌های روان‌تر، جستجو آسان‌تر در اپلیکیشن گالری، ویژگی جدید دسترسی که اشیاء شناسایی شده در عکس‌ها و تصاویر را هایلایت می‌کند، ویجت‌ هواشناسی با اطلاعات بیش‌تر و ردیابی بهتر و دقیق‌تر چرخه قاعدگی در اپلیکیشن Samsung Health نیز قابل دسترس هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH