اپل ارسال دعوتنامه‌های رویداد WWDC 2024 را آغاز کرد

شرکت اپل در روز 10 ژوئن (21 خرداد ماه) از کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان خود موسوم به WWDC 2024 میزبانی خواهد کرد. اکنون کمپانی فرآیند ارسال دعوتنامه‌ها برای این رویداد را آغاز کرده است. این دعوتنامه بار دیگر به جزئیاتی شناخته شده اشاره نموده و ادعا می‌کند که رویداد WWDC 2024 از ساعت 10 صبح به وقت محلی در مقر Apple Park برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود که اپل در جریان این کنفرانس از سیستم‌عامل iOS 18 رونمایی کرده و چگونگی ادغام هوش مصنوعی در محصولات خود را به معرض نمایش بگذارد. همچنین غول کوپرتینویی احتمالا به جزئیات جدیدی درباره ورژن آینده سیستم‌عامل‌های watchOS، iPadOS، MacOS و Vision OS اشاره خواهد کرد.

برخی دستگاه‌های اپلی از هوش مصنوعی مولد بهره‌مند خواهند شد؛ زیرا اپل تائید کرده که تبلت‌‌های آیپد ایر و آیپد پرو مجهز به تراشه M4 برای انجام کارهای مبتنی بر هوش مصنوعی از قابلیت‌های یادگیری ماشینی استفاده خواهند کرد.

انتظارات در خصوص iOS 18 نیز بسیار چشمگیر بوده و این سیستم‌عامل احتمالا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازطراحی‌های تاریخ iOS منتشر خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها اپلیکیشن‌های سافاری، Photos، Notes و اعلان‌های بهبودیافته سیری از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره خواهند برد.

برخی شایعات نشان‌دهنده همکاری اپل با OpenAI جهت پیاده‌سازی ChatGPT در iOS 18 هستند؛ اما اپل احتمالا به‌دنبال بومی‌سازی فعالیت‌های خود خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH