آپدیت One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ منتشر شد

سامسونگ انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای دو گوشی هوشمند گلکسی دیگر را آغاز کرد. به بیان دقیق‌تر دو گوشی هوشمند گلکسی A13 5G و گلکسی F34 هم‌اکنون در حال دریافت جدیدترین به‌روزرسانی One UI هستند.

به‌روزرسانی گلکسی F34 کمی دیرتر از موعد زمانی مقرر منتشر شده است. گلکسی M34 که از مشخصات فنی کاملا مشابه با گلکسی F34 برخوردار است؛ تقریبا یک هفته قبل آپدیت‌ One UI 6.1 را دریافت کرد. این تاخیر احتمالا از تعطیلات پایان هفته ناشی شده است؛ اما در هر صورت کاربران گلکسی F34 دیگر لازم نیست منتظر بمانند.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A13 5G تقریبا دو هفته پس از انتشار این به‌روزرسانی برای گلکسی A14 5G عرضه شده است. اما به هرحال انتشار به‌روزرسانی با چنین سرعت بالایی برای یک گوشی اقتصادی دو ساله فراتر از حد انتظار به‌نظر می‌رسد.

کاربران گلکسی F34 در هندوستان قادر به دریافت آپدیت One UI 6.1 با شماره مدل E346BXXU4CXE1 هستند؛ در حالی‌که کاربران اروپایی گلکسی A13 5G می‌توانند این آپدیت‌ را با شماره ساخت  A136BXXU7DXE2 دریافت نمایند. کاربران هر یک از گوشی‌های فوق برای بررسی دستی عرضه به‌روزرسانی می‌توانند به منو Settings > Software update مراجعه نموده و روی دکمه Download and install ضربه بزنند.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی F34 از حجم حدودا 2 گیگابایتی برخوردار بوده و حجم این به‌روزرسانی برای گلکسی A13 5G به 1.5 گیگابایت می‌رسد؛ چرا که این گوشی یک گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر به‌شمار رفته و فهرست محدودتری از ویژگی‌ها و پیشرفت‌ها را دریافت می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH