تبلت وان‌پلاس پد 2 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد

یک دستگاه وان‌پلاس با شناسه OnePlus OPD2404 که احتمالا همان تبلت وان‌پلاس پد 2 است؛ اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. فهرست بنچمارک تائید می‌کند که این تبلت مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام خواهد بود.

دستگاه ظاهر شده در پایگاه داده گیک‌بنچ دارای رم 8 گیگابایتی بوده و از جنبه نرم‌افزاری نیز سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا می‌کند؛ اما در عین‌حال عرضه مدل‌هایی با ظرفیت حافظه بالاتر نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

از جنبه عملکردی نیز OnePlus OPD2404 در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 2103 و 6297 را کسب کرده است. این امتیازات در مقایسه با سایر دستگاه‌های تست شده با همین تراشه کمتر به‌نظر می‌رسند؛ اما این موضوع احتمالا از اجرای تست بنچمارک روی یک نمونه پیش‌تولید شده ناشی می‌شود و نسخه خرده فروشی تبلت احتمالا از عملکرد بهتری برخوردار خواهد بود.

وبسایت گیک‌بنچ به سایر مشخصات فنی تبلت هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است؛ اما شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که این تبلت در واقع مدل ری‌برند شده اوپو پد 3 به‌شمار خواهد رفت. بر اساس اطلاعات فاش شده این تبلت مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، رم 16 گیگابایتی، 512 گیگابایت حافظه داخلی و یک نمایشگر 12.1 اینچی LCD با رزولوشن 2120p و حداکثر روشنایی 900 نیتی خواهد بود.

همچنین شایعه شده که اوپو پد 3 با دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، ماژول سلفی 8 مگاپیکسلی و یک باتری 9510 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH