آموزش زدن کد مورس در همستر کمبات و گرفتن یک میلیون سکه روزانه

تب همستر کمبت این روزها انقدر داغ شده که در حال تبدیل شدن به یک پدیده جهانی است و با اعلام گذر بازیکن‌هایش از مرز ۱۰۰ میلیون نفر، متوجه می‌شویم که رکوردهای یک کامیونیتی بزرگ برای یک بازی، هر روز در حال شکسته شدن است.

یک روش جدید به نام دیلی سایفر هم به تازگی به بازی اضافه شده که با استفاده از آن به‌راحتی می‌شود یک میلیون سکه روزانه هم دریافت کرد که در این مطلب به آموزش کامل آن می‌پردازیم.

دیلی سایفر یا رمز روزانه

در این روش، شما باید با استفاده از کد مورس، یک کلمه را وارد بازی کنید که هر ۲۴ ساعت قرار است این کلمه تغییر کند. از نظر اختلاف زمانی با گزینه دیلی کومبو، این بازی ۷ ساعت اختلاف دارد، به این معنی که مثلا اگر دیلی کومبو هر روز ساعت ۲ ظهر ریست می‌شود، این بازی ساعت ۹ شب کد جدیدش را می‌گیرد.

استفاده از دیلی سایفر هم خیلی راحت است، برای فعال کردن آن در صفحه اصلی بازی که تصویر همستر شما را نشون می‌دهد، بر روی باکس earn per tap در بالا سمت چپ، سه بار  پشت سر هم کلیک کنید تا کادر گرد دور همستر شما از رنگ آبی به قرمز تغییر کند و در بالا گزینه دیلی سایفر ظاهر شود.

حالا با تپ زدن روی تصویر همستر، این بار کدهای مورس زده می‌شوند که شامل دو کاراکتر نقطه و خط هستند! شما باید کلمه رمز را به‌صورت کد مورس وارد کنید که خیلی راحت بوده و فقط باید بدانید هر حرف انگلیسی در کد مورس به چه شکل زده می‌شود و رو در اینجا، آن را تبدیل به مورس کنید.

مثال می‌زنم! کلمه رمز نخست که همستر انتخاب کرده بود، BTC بود که شامل سه حرف B و T و C است. حالا شما باید ببینید که هر حرف چگونه در واژگان مورس زده می‌شود. با یک سرچ ساده در اینترنت، تمام کدهای مورس حروف را می‌توانید پیدا کنید که در این مقاله هم قرار دادیم.

در کلمه BTC برای حرف B، این کد شامل یک خط و سه نقطه هست. یعنی باید یک تپ طولانی برای وارد کردن خط و سپس سه تپ کوتاه برای وارد کردن نقطه بر روی صفحه بزنید تا به صورت خودکار حرف B تشخیص داده شود. بعد از آن نوبت به T می‌رسد که فقط یک خط نیاز است، یعنی یک تپ کردن طولانی‌تر و حرف آخر یعنی C شامل یک خط، یک نقطه، یک خط و یک نقطه می‌شود. پس تپ طولانی، تپ کوتاه، تپ طولانی و در انتها باز تپ کوتاه تا حرف C تشخیص داده شود.

حالا اگر کلمه رمز عوض شود باید چکار کنیم؟ دوباره به همین شکل عمل می‌کنیم! مثلا کلمه TON را در نظر بگیرید. برای وارد کردن ابتدا حرف T را می‌زنیم که فقط یک خط است! سپس حرف O که سه خط پشت سر هم بوده و در انتها هم N که شامل یک خط و یک نقطه می‌شود! بدین ترتیب شما قادر هستید که هر کلمه‌ای را به راحتی از طریق کد مورس وارد قسمت دیلی سایفر کرده و یک میلیون سکه روزانه بگیرید.

حالا این کلمه رمز روزانه را چطوری پیدا کنیم؟! این هم خیلی آسون است! همین عنوان دیلی سایفر را در تلگرام سرچ کنید، کلی کانال بالا می‌آید که کلمه رمز را به همراه کدهای مورس، هر روز قرار می‌دهند و خیلی راحت می‌شود این یک میلیون سکه رو هر روز را بگیرید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH