سکه یا پرافیت؟ کدام در بازی همستر کمبت مهم‌تر هستند؟

سرانجام همستر کمبات به این سوال بسیار مهم و به‌صورت رسمی پاسخ داد و مشخص شد توکن‌های این بازی به نحوه‌ای توزیع خواهند شد که با بسیاری از پیش‌بینی‌ها و حتی تصورات قبلی فرق می‌کرد!

یکی از سوالات بسیار مهم در بازی همستر کمبت، اینه که بر چه اساسی ایردراپ و توکن‌های بازی بین بازیکن‌ها توزیع خواهد شد و بالاخره همستر کمبت در یک پست تلگرامی، پاسخ به این سوال رو مشخص کرد!

بر خلاف بسیاری از پیش‌بینی‌ها، سکه‌ها ظاهرا تاثیر خاصی در مقدار توکن دریافتی کاربر ندارند و این مقدار پرافیت و چند پارامتر دیگه هستند که میزان توکن و سود دریافتی هر کاربر از ایردراپ رو مشخص می‌کنند!

تا پیش از این و در پروژه‌هایی مثل نات کوین، همیشه ملاک اصلی برای دریافت توکن‌های اصلی بازی، سکه‌هایی بود که کاربران با روش‌های مختلف از جمله تپ کردن و انجام تسک‌ها بدست می‌آوردند اما ظاهرا در بازی همستر کمبت، این سکه‌ها ارزش چندانی ندارند و تنها یک ابزار برای بالا بردن پرافیت و آپدیت کردن کارت‌ها هستند!

همستر کمبت دقایقی پیش در یک پست تلگرامی متنی را با این مضمون منتشر کرد: با توجه به حجم زیاد سوالات و نظرات، ما می خواهیم به‌طور مستقیم پاسخ دهیم: ایرادراپ به مقدار پرافیت در هر ساعت و برخی پارامترهای فعالیت دیگر بستگی دارد که بعداً اعلام خواهیم کرد و به میزان سکه وابسته نیست! پس عاقلانه بازی کنید!

این پست، خیلی از معادلات در نحوه بازی کردن را می‌تواند دستخوش تغییرات کند. وقتی که سازنده خودش اعلام می‌کند که میزان سکه‌ها تاثیری در توزیع توکن‌ها برای ایردراپ ندارند و از طرفی از پرافیت به عنوان یک عامل اصلی نام می‌برد، پس بهتره روش بازی رو هم تا حد زیادی تغییر داده و از الان به سراغ آپدیت کردن کارت‌ها و بدنبال اون، بالاتر بردن پرافیت خودتون فکر کنید! یه جورایی سکه‌ها دیگه حداقل تاثیر مستقیمی در ایردراپ نهایی و میزان توکن‌هایی که به هر فرد می‌رسه، نداره و بهتره به جمع کردن‌شون زیاد دیگه فکر نکنید!

البته از سایر پارامترها هم همستر کمبت نام برده که احتمالا لول همستر یا همون مدیر عامل شما هم می‌تونه یکی از اون‌ها باشه، امری که با مقدار سکه شما آپدیت می‌شه اما خب اون سکه‌ها قرار نیست که پس از بالا بردن لول این مدیرعامل، به شما توکن‌های بیشتری برسونند. از سایر عوامل هم می‌شه به لول کارت‌ها، تعداد رفرال‌ها یا تسک‌های جانبی هم اشاره کرد اما مطمئنا هیچ‌کدام به اندازه پرافیت، اثر مستقیم در میزان دریافتی سکه شما نخواهند داشت.

جمله عاقلانه بازی کن در این پست تلگرامی رو هم بایستی نوعی هشدار تلقی کنیم چون ممکنه در هنگام ایردراپ، با یک سری قوانین که برخی از اونا قابل پیش بینی نبودند، زحمات بسیاری از افراد به هدر بره و برای همین حتما پیگیر اخبار و تحولات بازی باشید تا انرژی خودتون رو در جای اشتباه هدر ندهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH