زمان معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شد

روند افشای اطلاعات پیرامون ساعت هوشمند گلکسی واچ FE سامسونگ طی روزهای اخیر آغاز شده و در واقع اکنون برند کره‌ای به خریداران خانواده گلکسی S24 در کشور بلژیک نمونه‌ای از این اسمارت‌واچ را هدیه می‌دهد. چنین پدیده‌ای موجب طرح این سوال می‌شود که در صورت عدم عرضه گلکسی واچ FE طی ماه جولای و در کنار سری گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا چه اتفاقی روی خواهد داد؟

امروز یک شایعه جدید اساسا گمانه‌زنی‌های پیشین را مورد تائید قرار می‌دهد. یک منبع خبری آگاه در شبکه اجتماعی X ادعا کرده که گلکسی واچ FE در روز 24 ژوئن (4 تیر ماه) عرضه خواهد شد. البته از آنجا که این موضوع در حال حاضر صرفا نوعی شایعه به‌شمار می‌رود؛ لذا توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آن با دیده تردید نگاه کنید.

با این‌حال چنین تصمیمی منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ میزبان دستگاه‌های جدید متعددی بوده و کمپانی احتمالا تنها به‌صورت گذرا به گلکسی واچ FE اشاره خواهد کرد. این اقدام نیز به نوبه خود معقول قلمداد می‌شود؛ چرا که گلکسی واچ FE در واقع همان گلکسی واچ 4 است که پس از مدت 3 سال بار دیگر روانه بازار می‌شود. هدف از عرضه این محصول، ارائه جایگزینی ارزان‌تر برای سری گلکسی واچ 7 است.

بنابراین اگرچه برای معرفی گلکسی واچ FE در اواخر ماه جاری میلادی هیچ‌گونه تضمینی وجود ندارد؛ اما چنین سناریویی در صورت وقوع ابدا مایه تعجب نخواهد بود. فهرست مشخصات لو رفته ثابت می‌کند که این اسمارت‌واچ از ویژگی‌های فنی کاملا مشابه با گلکسی واچ 4 برخوردار خواهد بود. بنابراین قیمت، مهم‌ترین فاکتور مورد نظر در رابطه با این محصول به‌شمار می‌رود.

بر اساس شایعات پیشین، گلکسی واچ FE با برچسب قیمتی 199 یورویی در بازار اروپا عرضه خواهد شد. این موضوع به‌معنای قیمت‌گذاری حداکثر 199 دلاری یا احتمالا کمی ارزان‌تر برای بازار ایالات‌متحده خواهد بود. البته تصمیم‌گیری در خصوص پرداخت این مبلغ برای سخت‌افزاری با عمر 3 ساله بر عهده کاربران خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH