سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو از طراحی ساقه‌دار استفاده خواهد کرد

ایربادهای پرچمدار نسل آینده سامسونگ موسوم به گلکسی بادز 3 پرو احتمالا از طراحی ساقه‌دار استفاده خواهد کرد. این پدیده نشان‌دهنده نوعی تغییر رویکرد بزرگ از جانب برند کره‌ای است؛ چرا که سامسونگ تاکنون از به‌کارگیری طراحی مشابه با ایرپادهای اپل فاصله گرفته است.

تصویر پیکسلی جدیدی که توسط یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس (با نام مستعار OnLeaks@) منتشر شده است نیز به همین فرضیه اشاره دارد. بدیهی است که این مدل بیش از تمامی مدل‌های پیشین گلکسی بادز به ایرپادز پرو اپل شباهت دارد.

این‌بار نیز همانند دفعات قبلی به منظور جلوگیری از اعتراض واحد حقوقی سامسونگ، تصویر لو رفته دستکاری شده است. با این‌حال حتی تصویر دستکاری شده نیز به شکل واضحی به وجود طراحی ساقه‌دار اشاره دارد.

پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو دارای باله‌های نوری (Blade Lights) خواهد بود. همچنین این ایربادها احتمالا از شارژدهی 6 ساعتی باتری (با احتساب کیس برابر با 30 ساعت)، دو عدد اسپیکر در هر گوشی، قابلیت کنترل نویز تطبیقی، صدای محیطی و اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که گلکسی بادز 3 پرو ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد در اوایل ماه جولای معرفی خواهد شد. این مراسم به احتمال فراوان در شهر پاریس برگزار خواهد شد. همچنین در جریان این مراسم احتمالا از گوشی‌های گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا و همچنین مدل معمولی گلکسی بادز 3 رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH