صفحه نمایش آی‌فون 6 خوب است، ولی به پای صفحه نمایش نوت 4 نمی‌رسد!

یکی از اولین چیزهایی که به محض نگاه به آی‌فون 6 به چشم می‌آید، صفحه نمایش آن است. این صفحه نمایش نه تنها بزرگتر از نوع تعبیه شده در آی‌فون 5s (چهار اینچی) است بلکه محتوا را با کیفیت‌تر نیز به نمایش می‌گذارد.

دکتر ریموند سونریا از DisplayMate، تستی برای نشان دادن میزان پیشرفت صفحه نمایش در محصولات اپل از سال 2012 به این طرف و زمان عرضه آی‌فون 5 ترتیب داده است. طبق بررسی سونریا، آی‌فون‌های 6 و 6 پلاس بهترین صفحات LCD در بازار را دارند.

img_3098-1

آی‌فون 6 پلاس دومین اسمارتفونی است که پس از تست، رتبه تمام سبز را که به معنای خیلی خوب تا عالی است، در تمام مواردی که DisplayMate برای تست از آغاز به کارش در سال 2006 استفاده کرده، کسب نموده است.

مواردی که DisplayMate در تست‌هایش آن‌ها را می‌سنجد شامل رزولوشن، میزان شارپ بودن صفحه نمایش از فاصله معمول، تعداد پیکسل در هر اینچ و عمق رنگ‌ها می‌شود.

با اینکه سونریا اعلام کرد صفحه نمایش آی‌فون 6 بسیار خوب است و خریداران از تماشای آن لذت خواهند برد، صفحه نمایش آی‌فون 6 پلاس را در نمایش متن و تصاویر بهتر خواند.

آی‌فون 6 مجهز به یک صفحه نمایش 750×1334 پیکسلی در برابر صفحه نمایش 1080×1920 پیکسلی آی‌فون 6 پلاس است. چگالی پیکسلی در آی‌فون 6، برابر با 326ppi بوده و این مقدار در آی‌فون 6 پلاس به 401ppi می‌رسد.

سونریا پس از تعریف و تمجید از صفحات نمایش دو آی‌فون جدید، این نکته را اظهار داشته که با تمام خوبی‌هایی که در این دو صفحه وجود دارد و نمی‌شود از آن‌ها گذشت، نمی‌توان عنوان بهترین صفحه نمایش اسمارتفون‌ها را به آن‌ها داد، زیرا این عنوان متعلق به صفحه نمایش گلکسی نوت 4 است.

galaxynote4jpg-3

نوت 4 از صفحه‌ای متفاوت و از جنس OLED استفاده می‌کند. این صفحه 5.7 اینچی و با رزولوشن 1440×2560 پیکسل ساخته شده است. هم بزرگ‌تر از صفحه نمایش آی‌فون است و هم رزولوشن بیشتری دارد.

سونریا اظهار داشت که گلکسی نوت 4 در برخی از موراد تست شده رکورد شکسته است و دارای بهترین دقت رنگ‌ها، بیشترین رزولوشن در صفحه نمایش و بیشترین مقدار روشنی است. با اینکه دو آی‌فون جدید در بین بهترین‌ها قرار می‌گیرند، اما صفحه نمایش نوت 4 را می‌توان به بیان کلی بهتر دانست.

16 در مورد “صفحه نمایش آی‌فون 6 خوب است، ولی به پای صفحه نمایش نوت 4 نمی‌رسد!”

  1. همه گوشیاخوبن وتقریبادریه حدا ولی بعیدمیدونم صفحه نمایش هایی که سام سونگ براگوشیاش میزنه خوب باشه تاچش روون نیست وهنگ میکنه
    ولی پراز امکاناته سونی محکمه وآیفون6 محشره فقط ای کاش پشتش مثل
    5اس بود سلیقه هامتفاوته

  2. سلام من نوت۳ N900دارم نمیدونم چرا هی داغ میکنه،،،با توجه به اینکه تمام برنامه های غیر ضروری استاپ کردم…درکل دلمو رو زده میخوام برم طرف ال جی جی۳

    1. منم دارم … الان 7 ماهه … اوایل یکم گرم میکرد نه داغ !!! بعد آپدیت هایی که براش اومد .. اصلا گرم نمیکنه … یعنی خیلی وقته گرم نکرده !! بعد از خوندن این نظر برام جالب اومده … من که نمیتونم بغییر نوت سامسونگ تلفن دیگه ای انتخاب کنم .. فقط و فقط بخاطر قلمه … اما وقتی شما هچین حرفی میزنی .. بعید میدون نوت3 داشته باشی یا اگر هم داشته باشی جدیدا خریدی و کارباهاش آشنا نیستی .. و یا از آی کیوتون استفاده نمی کنید تا یاد بگیرید .. بخدا منم هیچی بلد نبودم .. تا الان که برا خودم حرفه ایی شدم .. نگو بده .. بگو بلد نیستم .. داغ هم نمیکنه .. اون گرمه .. که بعد آپدید به کیت کت حل شده ..

    1. ×××××××××××‌ سایت جی اس ام ارنا که معروف ترین و معتبر ترین سایت تکنولوژی هست با مقایسه صفحه نمایش گفته صفحه نمایش ایفون بهترینه اما شما ور داشتی از طرف یه یارویی که کسی نمیشناسه نقل قول میکنی که صفحه نوت 4 بهترینه !!!!!!!! !فقط از سامسونگ کپی کن پلاستیکی دفاع کنید خوبه سهامش به شدت افت کرده و نوت 4 اون بدجوری رو دستشون مونده و فروش خوبی نکرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اما در عوض ایفون 6 رکورد کل گوشیارو شکست و تاریخی کرد فروش 16 میلیون گوشی پیش فروش شده !!!!!!!!!!!!!!! همه میدونن که سایت شما طرفدار پر پا قرص سامسونگ هست اگه کسی یه جستجویی تو سایت شما کنه به وضوح جانبداری تون از این برند افتضاح و بی کیفیت که فقط بلده با اعداد و ارقام بازی کنه میبینه! به هر حال قصد توهین به سایتتون رو ندارم ولی کمی عادلانه باشید و نه دفاع از کمپانی که تو سایتتون تبلیغ میکنه !

      1. بعد این که نوت 4 فروش خوبی نکرده هم تو سایت جی اس ام ارنا زده , آخه من بعید می دونم گوشی باشه که قبل از عرضه هم فروش داشته باشه.

      2. دوست عزیز برو یه کم مطالعه و تحقیق کن و با کامنتت ابرو خودتو نبر
        دیسپلی میت که گزارشش تو این خبر اومده بزرگترین و معتبرترین ازمایشگاه صفحه نمایش هست اونوقت داری میگی جی اس ام ارنا چی چیه؟؟؟؟ در ضمن نوت 4 هنوز عرضه نشده چطور خبرش اومده؟؟؟ برو تو همون جی اس امت خبر افتضا ح اپل تو طراحی ایفون و خم شدنش تو جیب رو بخون ….

      3. شما اول برو مطالبو با دقت بخون بد بیا حرف بزن
        اولا که اپل 23 ملیون دلار سهامش سقوط کرد بخاطر همین ایفون 6 چیزی حدود 6%
        بدشم اون شرکتی که صفحه یاقوت کبود براش میزد هم ورشکست کرد.
        دوما امار کاهش سهام سامسونگ برای سه ماهه سومه
        هنوز نوت 4 عرضه نشده که بخواد رو دستشون بمونه
        ماهم گوشیمون به این ضایه ای خم میشد میومدیم همین حرفارو میزدیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH