تولد دوباره فروت نینجا با عرضه یک به‌روزرسانی عظیم برای این بازی

fn-logo

استودیوی بازی‌سازی Halfbrick قصد دارد تا این عنوان را دوباره و از ابتدا محبوب کند و برای این کار شاهد تولد دوباره فروت نینجا با عرضه یک به‌روزرسانی عظیم برای این بازی خواهیم بود.

با این به‌روزرسانی جدید شاهد یک تجربه نوین از گیم پلی هستیم ولی تغییراتی در زمینه رابط کاربری نیز وجود خواهد داشت و یک منوی جدید به بازی افزوده می‌شود. بازیکن‌ها می‌توانند از بازار بازی ابزارهای مختلفی را برای خود خریداری کنند که این ابزارها به دو رده شمشیر و دوجو (باشگاه‌های ویژه تمرینات رزمی که در این بازی همان محیط انجام بازی خواهد بود) تقسیم می‌شوند که هر یک از آن‌ها تاثیر خاص خود را بر روی روند گیم پلی در بازی خواهد داشت.

به‌این‌ ترتیب و با امکان خرید ابزارهای جدید، نوع پیشرفت فرد در طول بازی یا همان امتیازهای او نیز با رده‌بندی بر اساس استفاده از سلاح‌ها و محیط‌های مختلف طبقه‌بندی خواهند شد.

شرکت Halfbrick برای عرضه این بازی به تولید یک سریال پنج قسمتی نیز دست زده است که در شبکه یوتیوب منتشر شده و در این مجموعه 5 قسمتی شاهد معرفی یک قهرمان جدید هستیم که کاتسورو نام دارد. نخستین قسمت از این سریال پنج قسمتی به‌تازگی بر روی شبکه یوتیوب قرار گرفته است و سایر قسمت‌های آن نیز به‌زودی در این شبکه ارایه خواهند گردید.

در پایان باید یادآوری کرد که این بازی بر روی پلتفرم‌های متعدد در رده ابزارهای همراه عرضه خواهد شد و با آغاز ماه اکتبر میلادی (برابر با دهه دوم مهرماه) شاهد عرضه این بازی خواهیم بود.

1 در مورد “تولد دوباره فروت نینجا با عرضه یک به‌روزرسانی عظیم برای این بازی”

  1. از اولش هم از این بازی زیاد خوشم نمیومد
    امیدوارم نسخه جدید ، گیم پلی خوبی داشته باشه و حوصله آدم سر نره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH