9 اسمارت فون برتر با بیشترین عمر باتری را بشناسید!

امروزه با پردازنده‌های چند هسته‌ای قدرتمند و صفحات نمایش بزرگ، اسمارت فون‌ها توانایی روشن ماندن طولانی مدت را نداشته و مصرف باتری بالایی دارند. همانطور که می‌دانید ویژگی‌ها و نرم افزارهای نصب شده بر روی هر اسمارت فون نیز مهم بوده و بر این امر تاثیر به سزایی دارد؛ اما طبیعی است به این فکر کنید که چه می‌شود اگر اسمارت فونی را بیابید که لازم نباشد هر شب موقع شام خوردن آن را برای شارژ به پریز برق متصل کنید. اگر به دنبال چنین چیزی هستید، پس با ما باشید.

این محصولات هریک توانستند در تستی که توسط یکی از وب سایت‌های معتبر به نام laptomag انجام شده است، نتایج خوبی را رقم بزنند.

تمام اسمارت فون‌های این لیست، به مدت زیادی از طرق مختلف مورد تست قرارگرفته‌اند. از مکالمه مستمر در شبکه 4G تا تست‌های خاص دیگر. در این آزمایش‌ها، روشنایی تمامی این دستگاه‌ها بر روی حالت نرمال قرار داشته و آنتن آن‌ها نیز به طور کامل پر بوده است.

  • هوآوی Ascend Mate 2

این فبلت یکی از بهترین‌ها در عمر باتری است. اسند میت 2 از یک باتری قدرتمند 3900 میلی آمپری بهره می‌برد. این فبلت 6.1 اینچ توانست در تست‌های لپ‌تاپ مگ 14 ساعت و 43 دقیقه دوام بیاورد. در حقیقت میت 2 می‌تواند به‌راحتی توسط یک کابل، گجت‌های دیگر را نیز شارژ کند! صفحه نمایش این محصول دارای رزولوشن 720p بوده و از پردازنده میان رده اسنپدراگون 400 استفاده می‌کند.

huaweiascendmate2_673433

  • One Plus One

شاید نام این محصول را کمتر شنیده باشید. این گوشی توانست در حدود 13 ساعت و 16 دقیقه در تست‌ها دوام بیاورد. وان پلاس وان با صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی و رزولوشن FHD دست به این کار بزرگ زد!

oneplusonebatterylife-7.11_673433

  • نوکیا لومیا 1520

اولین فبلت نوکیا با یک طراحی بسیار زیبا، صفحه نمایشی 6 اینچی با رزولوشن FHD و دوربینی 20 مگا پیکسلی عرضه شده است. تمامی این‌ها در کنار یک پردازنده اسنپدراگون 800 شاهکاری از سوی نوکیا محسوب می‌شود.

1520 توانست به راحتی 11 ساعت و 28 دقیقه در تست‌ها دوام آورده و رکورد خوبی را برای یک محصول وین فونی به جای بگذارد.

Nokia_1520_battery_673433

  • LG Gflex

جی فلکس ال‌جی، یکی از خاص‌ترین محصولات بازار است. محصولی با صفحه نمایش خمیده و البته منعطف و در کنار آن، یک قاب پشتی زیبا که می‌تواند خط و خش‌های ریز را به‌راحتی ترمیم کند. رکورد 11.5 ساعت این خمیده کره‌ای اصلا تعجب بر انگیز نبود. با این محصول 6 اینچی می‌توانید زمان زیادی را بگذرانید.

lggflexbatterylife_673433

  • Galaxy Note 3

یکی از غول پیکرترین گوشی‌های بازار با صفحه نمایشی 5.7 اینچی و البته یک باتری غول پیکر. دفترچه معروف سامسونگ حدود 11 ساعت و 15 دقیقه در تست‌ها دوام آورد. نوت 3 با یک قلم نوری پر کاربرد و قابلیت‌های مولتی تسکنیگ یکی از برترین‌های بازار است.

Note_3_slide_a

  • Galaxy S5

کهکشان پنجم سامسونگ بسیار بهتر از نسل قبلی بوده و ویژگی‌های بهتری همچون ضد آب بودن، حسگر اثر انگشت و … به آن اضافه شده است. اس 5 با باتری قدرتمندش توانست 10 ساعت و 57 دقیقه خود را روشن نگاه دارد!

galaxys5batterylife_673433

  • iPhone 6 plus

اضافه شدن پسوند Plus به آیفون 6، تنها در جهت سایز آن نیست. نسل جدید گوشی اپل، دارای یکی از بزرگ‌ترین باتری‌های این سری است. 2915 میلی‌آمپر توانایی باتری آیفون 6 پلاس است که توانست در تست‌ها حدود 10 ساعت دوام بیاورد.

6 پلاس با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و رزولوشن 1080p یکی از بهترین‌های بازار است. این محصول با جدیدترین پردازنده اپل یعنی A8 و دوربینی 8 مگا پیکسلی آماده خدمت‌رسانی به عاشقان اپل است!

iphone6plusbatt

  • HTC One M8

حیف است لیستی از بهترین‌ها تهیه شود و از HTC نامی در آن برده نشود. M8 آخرین پرچم‌دار تایوانی بازار است که با بدنه‌ای تمام فلزی و کانفیگی قدرتمند وارد بازار شد. این محصول با یک باتری قدرتمند 2600 میلی‌آمپری توانست حدود 9 ساعت و 52 دقیقه در زیر تست‌ها دوام بیاورد!

htc_battery

  • موتورولا Droid Maxx

این محصول یکی از برترین‌های موتورولا است و با یک باتری 3500 میلی‌آمپری توانست 9 ساعت و 52 دقیقه برای ما روشن بماند. این محصول با صفحه‌نمایشی 5 اینچی از خوب‌های بازارهای جهانی است!

 droid_razr_maxx_slide_s_673433

منبع خبر

22 در مورد “9 اسمارت فون برتر با بیشترین عمر باتری را بشناسید!”

  1. مسخره کردید ملت رو؟
    سونی با باطری 3100 میلی آمپری(Z3) و با باطری 2600 میلی آمپری(Z3 Compact) تونسته هواوی اسند میت 7 رو با باطری 4100 میلی آمپر بتلیقونه(له کنه).
    این دیگه چه مقایسه مسخره ایه؟

  2. SAMSUNG Galaxy Mega 6.3

    حدود 9 ماه از این فبلت استفاده میکنم و از نظر باتری فوق العادست
    در سخت ترین شرایط 9 ساعت باهاش وبگردی کردم و در عین حال آهنگ گوش کردم …

  3. طبق بررسی سایت های معتبر اسمارت فون در سه روز اخیر…
    سونی انقلابی به پا کرد در قسمت دوام باتری….
    z3compact که سونامی به پا کرد با این ظرفیت عالی باتریش..
    و در حال حاضر در صدر اسمارت فون های دنیا هستش…
    و بعد از اون z3….

  4. احتمالا این تست ها رو خودتون انجام دادید که حتی یدونشم درست نیس 😐
    دیگه ملت glxبهترازین نمیشه تست کنن

  5. سپهر (وینفونی)

    دوستان عزیز و گرامی
    اون رکورد سونی که دارین ازش حرف میزنید… لومیا ۱۵۲۰ توش نبود!
    و این رکوردی که ازش حرف میزنید فقط یک تقلبه!!
    یکم فکر کنید
    باتری ۳۱۰۰ رو اندروید بیشتر از ۳۴۰۰ وینفون دوام بیاره؟؟
    خخخخ
    هر وقت یه تست درست حسابی برگذار شد که غول فبلت های دنیا توش بود… اون موقع بیاید حرف از رکورد بزنید
    بحث ضخامت و … رو وسژ نیارید
    هواوی هم گوشی ۶ میلی متری زده
    برآمدگی دوربین هم به خاطر لرزشگیر و زوم ابتیکال هس!
    ‎:D

    1. محمد رضا صادری

      کاملا درسته ! همیشه وقتی میخوان مقایسه کنن بین اپل و محصولات اندرویدیه ! (البته بجز این پست )!

  6. ادمین محترم با سلام
    گوشی جیونی ام ۲ با باتری ۴۵۰۰ ام ای اچ با وای فای روشن حداقل دو روز بدون هیچ مشکلی کار می کنه

  7. پیمان گل‌کار

    این مقاله، ترجمه‌ای از لینک زیر و برای سایت لپ‌تاپ مگ است که در خود مطلب هم به اون اشاره شده
    http://blog.laptopmag.com/smartphones-best-battery-life?slide=1
    این مقاله جدید است که توسط آی‌تی‌رسان ترجمه شده و ظاهرا این وب‌سایت، هنوز Z3 Compact رو مورد بررسی قرار نداده و نتایج اعلام شده، مربوط به گوشی‌هایی است که تا به حال بررسی کرده‌اند!

  8. نمیدونم این خبرا رو چجوری پیدا می کنید اونم وقتی که همه ی سایت های معروف بررسی موبایل دارن داد می زنن که xperia z3 , z3compact بهترین عمر باتری رو دارن !
    از این سایت بعیدم نبود چون تو مقایسه کیفیت ساخت گفته بودGALAXY S5 از z2 بهتره!!!!

  9. این خیلی بی معرفتیه که گوشی thl با باتری 5000 میلی آمپری و 4400 میلی آمپری … و چند تا دیگه از گوشیای چینی از جمله xiaomi mi-3 تو این لیست نیستن !

  10. جناب آدمین صرفا جهت اطلاع z3وZ3وz3compactرکورد دوام باتریوشکستن،میتونیدیه سرس به سایتای معتبرخارجی ازجمله فون آرنا بزنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH