نسخه جدید بازی آسفالت با نام Asphalt Overdrive فردا می‌آید!

Asphalt_Overdrive_teaser

در رویداد E3 امسال بود که Gameloft آخرین سری از بازی آسفالت را معرفی کرد. عنوان بعدی آسفالت 9 نخواهد بود و این رده مسیرش را به سمت جدیدی با نام Asphalt Overdrive تغییر خواهد داد. در این آسفالت جدید به جای استفاده از مسابقات با استایل آرکید، از استایل مسابقه بی پایان استفاده شده است و تقریبا شبیه به بازی‌های جدید Spider-Man Unlimited و Crazy Taxi City Rush سگا است.

گیمرهایی که مشتاقانه می‌خواهند این استایل جدید را امتحان کنند، نیازی نیست که مدت زیادی منتظر بمانند، زیرا این بازی جدید روز پنجشنبه برای سیستم عامل‌های ویندوزفون 8، اندروید و iOS عرضه می‌شود.

آسفالت اوردرایو هنوز هم جنگی درباره سرعت بیشتر، داشتن اتومبیل‌های عجیب و غریب و گرافیک بسیار بالاست و تنها تغییراتی در آن نسبت به نسخه پیشینش اعمال شده است. مثلا در این نسخه به جای اینکه هنگام بازی دستگاه خود را به صورت افقی نگه دارید باید آن را عمودی کنید. با این تغییر جهت، تغییراتی در کنترل‌ها هم به وجود آمده است. این بار به جای استفاده از تاچ پد مجازی، کاربر تنها کافیست به چپ یا راست سوئیپ کند.

Asphalt_Overdrive_teaser_shots

از آنجایی که در این نسخه دیگر از خط پایان گذشتن هدف اصلی نیست، کاربر اهداف جالب دیگری برای انجام دادن دارد. او می‌تواند باقی ماشین‌ها را از جاده بیرون کند، از پلیس‌ها بگذرد و کارهای عجیب و غریبی با خودرو انجام دهد.

از نظر گرافیکی آسفالت همیشه خوب عمل کرده و در این نسخه هم چیزی تغییر نکرده است. کاربر می‌تواند در این نسخه اتومبیل‌ها را تغییر رنگ داده و آن‌ها را آپگرید کند.

خوشبختانه نسخه ویندوزفون 8 آن روی دستگاه‌هایی با رم 512 مگابایت اجرا می‌شود و این نسخه روی مود افقی هم عمل می‌کند.

8 در مورد “نسخه جدید بازی آسفالت با نام Asphalt Overdrive فردا می‌آید!”

  1. متاسفانه انلاین هست و علاوه بر 75 مگ دیتاش، برای هر مرحله و ماشین باید مقداری دیتا دانلود کنین

  2. خخخخخخخ اسفالت اخه رو گوشی های معمولی نمیاد حیف ولی رو تبلتم لنووA3000H یکم گرافیکو بیاری پایین حله میاد بالا !!
    نسخه مود شده تو نت هسستش اسفالت های دیگه منظورمه!!! خدا شانس بده خخخخخخخخخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH