آی‌فون خود را به نسخه جدید iOS آپدیت نکنید! مشکلات گریبان‌تان را خواهد گرفت

بالاخره بعد از مدت‌ها دوره آزمایشی، نسخه نهایی iOS 8 توسط اپل منتشر شد و اغلب محصولات این شرکت توانستند به یک پله بالاتر صعود کنند. حال در یک اقدام جنجالی اپل به روزرسانی جدیدی را برای آی‌فون 6 و آی‌فون 6+ منتشر کرده است که 8.0.1 نام دارد. اگرچه در این به روزرسانی برخی قابلیت‌ها همانند اپلیکیشن سلامت اپل به گوشی افزوده می‌شود اما این به روزرسانی دو مشکل را همراه خود به این اسمارت فون‌ها آورده است. طبق گزارش‌هایی که از سوی کاربران منتشر شده، گوشی‌ها بعد از به روزرسانی به نسخه 8.0.1 دارای مشکلاتی در بخش آنتن‌دهی و سنسور اثرانگشت می‌شوند. شایان ذکر است که این مشکل حتی با رستارت کردن دستگاه نیز حل نمی‌شود و کاملا گریبان‌گیر کاربران شده است.

iphone6

خود کمپانی اپل نیز به این مشکل پی برده و در یک بیانیه اعلام کرده است که به زودی آپدیت جدیدی را با نام 8.0.2 منتشر خواهد کرد که در آن علاوه بر دو مشکل ذکر شده، سایر باگ‌های این سیستم عامل نیز می‌شود.

پس از آن جایی که هنوز به روزرسانی جدید منتشر نشده، بهتر است آی‌فون 6 و آی‌فون 6+ خود را به ios 8.0.1 به روزرسانی نکنید تا همچنان بتوانید با اسمارت فون تماس بگیرید و از حسگر اثرانگشت آن استفاده نمایید.


منبع: wired

2 در مورد “آی‌فون خود را به نسخه جدید iOS آپدیت نکنید! مشکلات گریبان‌تان را خواهد گرفت”

  1. محمد رضا صادری

    خداییش ویندوز فون 8.1 از این ایرادا داره ؟؟؟؟
    خدایی ویندوز فون از آی او اس بهتره !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH