چگونه رمز عبور فراموش شده خود را در مرورگر کامپیوتر بیابیم؟

146921578

پیش از اینکه روی لینک ?Forgot password کلیک کنید، چند لحظه صبر نمایید، شاید بتوانید پسوورد فراموش کرده خود را جایی در مرورگرتان بیابید. در مطلب مفید زیر می‌بینید که چطور می‌توانید در صورت فعال بودن ویژگی Password Management در مرورگرتان، پسوورد از یاد رفته را پیش از آنکه وارد فرایند اعصاب خرد کن تعویض پسوورد شوید، پیدا کنید.

گوگل کروم

در این مرورگر به بخش تنظیمات بروید و Show advanced settings را کلیک کنید. Manage passwords را انتخاب کرده و در فهرست به نمایش در آمده به دنیال URLی باشید که می‌خواهید پسووردش را ببینید، سپس روی Show کلیک کنید. البته کروم پیش از آنکه پسوورد را به شما نشان دهد، نام کاربری ویندوز را می‌خواهد.

فایرفاکس

در فایرفاکس به Options بروید و  بخش Security را انتخاب کرده و روی دکمه Saved Passwords کلیک کنید. در فهرست به نمایش درآمده به دنبال پسوورد خود باشید و با کلیک بر روی Show Passwords اطلاعات لازم را دریافت کنید. البته به خاطر داشته باشید، هر فرد دیگری که از سیستم شما استفاده می‌کند، می‌تواند این کار را براحتی انجام دهد.

اینترنت اکسپلورر

برای یافتن پسووردهای فراموش شده در اینترنت اکسپلورر به کنترل پنل بروید و Credential Manager را جستجو کنید، سپس روی Manage Web Credentials کلیک کنید. در فهرست به نمایش آمده روی Show کلیک کنید. مرورگر از شما نام کاربری ویندوز را می‌خواهد و اگر بتوانید هویت خود را ثابت کنید، پسوورد برایتان به نمایش در می‌آید.

سافاری

در منوی این مرورگر Preferences را انتخاب کنید و به تب Passwords بروید. می‌توانید در فهرست به نماش آمده پایین بی‌آیید یا اینکه به دنبال آیتم مورد نظر خود از طریق نوار جستجو  باشید. جعبه Show passwords for selected websites را تیک بزنید و نام کاربری سیستم عاملتان را وارد کنید. اینگونه است که اطلاعات مورد نظرتان پدیدار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH