چگونه پیام‌های بلاک شده را در گوشی‌های اندرویدی مشاهده و بازیابی کنیم؟

ما در این مطلب به سراغ مشاهده پیام‌های بلاک شده و نحوه بازیابی آنها در گوشی‌های اندرویدی رفته‌ایم و چند ترفند مفید را برای شما ارائه خواهیم کرد. گوشی‌های اندرویدی معمولا به ویژگی‌های بسیار جالبی مجهز شدند و افراد می‌توانند با استفاده از آنها از قابلیت‌های متفاوتی استفاده کنند.

یکی از قابلیت‌های مفید این دستگاه‌ها مشاهده و بازیابی پیام‌های بلاک شده است. اگر از پیام‌رسان گوگل استفاده کنید نمی‌توانید این پیام‌های مسدود شده را مشاهده کنید. اما پیام‌رسان سامسونگ به شما امکان می‌دهد تا به راحتی پیام‌های بلاک شده را به صورت مستقیم از تنظیمات برنامه مشاهده و بازیابی کنید.

هر دو پیام رسان گوگل و سامسونگ با استفاده از روش‌های ساده‌ای به شما کمک می‌کنند تا پیام‌های مسدود شده را باری دیگر به صورت جداگانه یا همگانی بازیابی کنید. در هر صورت اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید و دوست دارید که برخی از پیام‌های بلاک شده در پیام رسان خود را دوباره به دستگاه برگردانید این مطلب را تا انتها بخوانید.

چرا که ما ترفندهای بسیاری را برای شما ارائه کردیم که می‌توانید به راحتی این پیام‌ها را بازیابی کرده و یا در گوشی اندرویدی خود اعم از سامسونگ، شیائومی، اوپو و… مشاهده کنید. پس لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این بخش‌ها تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نحوه مشاهده و بازیابی پیام‌های مسدود شده در گوشی‌های اندرویدی

اگر شما نیز به صورت پیش فرض از برنامه پیام رسان گوگل برای پیام فرستادن در دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنید، خبرهای خوبی برایتان نداریم. چرا که شما اکنون نمی‌توانید پیام‌های مخاطبانی را که در گذشته بلاک کرده بودید مشاهده کنید. اگرچه پیام‌ها به صورت خودکار به بخش اسپم منتقل شده و یا می‌توانید آنها را در پوشه پیام‌های مسدود شده مشاهده کنید. با استفاده از مراحلی که در ادامه برایتان ارائه کرده‌ایم به پوشه اسپم و یا پیام‌های بلاک شده در برنامه گوگل مراجعه کنید و پیام‌های مسدود شده را ببینید:

مرحله 1: در ابتدا وارد برنامه پیام‌رسان گوگل در گوشی اندرویدی خود شوید و سپس به گام بعدی مراجعه فرمایید.

این مطالب را نیز بخوانید:

مرحله 2: در اینجا باید روی آیکون سه خطی در بالا سمت چپ ضربه بزنید و سپس گزینه Spam & Blocked را انتخاب کنید.

مرحله 3: در این بخش می‌توانید پیام‌هایی را که در فولدر اسپم در پیام رسان گوگل قرار گرفته‌اند ببینید. همونطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم پیام‌های مسدود شده در این بخش ظاهر نمی‌شوند. پس باید روی یکی از پیام‌های اسپم که می‌خواهید آن را بازیابی کرده و به پوشه اصلی برگردانید ضربه بزنید. سپس به گام ۴ بروید.

مرحله 4: در این بخش باید روی گزینه Not Spam بزنید تا پیام‌های مسدود شده بازیابی شوند.

نحوه انجام این کار در دستگاه‌های سامسونگ

اگر شما به جای پیام رسان گوگل در دستگاه سامسونگ خود از پیامرسان سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید پیام‌های متنی بلاک شده را به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی، مشاهده و بازیابی کنید. برای انجام این کار تنها کافی است که از مراحلی که در ادامه برایتان قرار داده‌ایم به سراغ مشاهده پیام‌های متنی از افرادی که آنها را در گوشی سامسونگ گلکسی خود بلاک کرده‌اید بروید:

مرحله 1: در ابتدا برنامه پیام رسان سامسونگ را در گوشی اندرویدی خود باز کنید.

مرحله 2: سپس روی آیکون سه نقطه در بالا ضربه بزنید و پس از آن به بخش تنظیمات مراجعه کنید.

مرحله 3: در این مرحله روی شماره‌های مسدود شده و اسپم یا Block numbers and spam ضربه بزنید و پس از آن به Blocked messages مراجعه کنید.

مرحله 4: در اینجا پیام‌هایی از افرادی را که بلاک کرده بودید مشاهده خواهید کرد. سپس روی پیامی که می‌خواهید آن را به دستگاه برگردانید ضربه بزنید یا اینکه چند پیام را انتخاب کرده و سپس گزینه Restore all را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید روی دکمه Unblock number بزنید تا شماره مورد نظر را از لیست شماره‌های بلاک شده خارج کنید.

این مطالب را نیز بخوانید:

مرحله 5: برای اینکه بتوانید چندین پیام را با هم در دستگاه خود بازیابی کنید باید روی دکمه Edit ضربه بزنید سپس پیام‌هایی را که می‌خواهید به دستگاه خود برگردانید انتخاب کرده و در نهایت دکمه Restore all  را بفشارید. به همین راحتی توانستید پیام‌های بلاک شده را در گوشی اندرویدی خود مشاهده و بازیابی کنید.

در ادامه چند سوال متداولی که اکثر افراد در هنگام مشاهده و بازیابی پیام‌های بلاک شده در گوشی اندرویدی خود با آنها روبرو می‌شوند را برای شما ارائه کرده‌ایم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سوالات متداول درباره مشاهده و بازیابی پیام‌های بلاک شده در گوشی اندرویدی

آیا یک شماره بلاک شده متوجه می‌شود که شما او را مسدود کرده بودید؟

خیر، کاربری که او را مسدود کردید، متوجه این امر نخواهد شد. اما ممکن است در هنگام تماس گرفتن با شما، تماس به سرعت قطع شده و باعث تعجب فرد شود!

آیا می‌توان شماره مسدود شده را در واتساپ مشاهده کرد؟

متاسفانه خیر، شما نمی‌توانید شماره بلاک شده را در برنامه واتساپ ببینید.

سخن پایانی

ما سعی کردیم در این مطلب تمام ترفندهایی را که برای مشاهده و بازیابی پیام‌های بلاک شده در گوشی اندرویدی خود به آنها نیاز دارید برای شما ارائه کنیم. یکی از قابلیت‌های خوب گوشی‌های اندرویدی، ویژگی مشاهده و بازیابی پیام‌های بلاک شده است. بسیاری از دستگاه‌ها به این قابلیت مجهز نشدند اما کاربران اندرویدی به راحتی می‌توانند با استفاده از مراحلی که در این مطلب به آنها اشاره کردیم این کار را انجام دهند.

اگر از پیام‌رسان گوگل استفاده کنید نمی‌توانید این پیام‌های مسدود شده را مشاهده کنید. اما پیام‌رسان سامسونگ به شما امکان می‌دهد تا به راحتی پیام‌های بلاک شده را مستقیما از تنظیمات برنامه مشاهده و بازیابی کنید. پیام رسان گوگل و سامسونگ با استفاده از روش‌های ساده‌ای به شما کمک می‌کنند تا پیام‌های مسدود شده را باری دیگر به صورت جداگانه یا همگانی بازیابی کنید.

ما ترفندهای بسیاری را برای شما ارائه کردیم که می‌توانید به راحتی این پیام‌ها را بازیابی کرده و یا مشاهده کنید. این راهکارها برای گوشی‌های سامسونگ و دیگر دستگاه‌های اندرویدی مفید هستند. پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این بخش‌ها به مطلب مراجعه فرمایید.

در نهایت به پایان این مقاله رسیدیم، امیدواریم که راهکارهای داده شده برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشید با استفاده از آنها نسبت به مشاهده و بازیابی پیام‌های بلاک شده در گوشی‌های اندرویدی خود اقدام کنید. لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH