بروزرسانی جدید، عمر باتری moto 360 را تا 53 درصد افزایش می‌دهد!

با تمرکز کمپانی‌های بزرگ بر روی ابزار‌های پوشیدنی، روز به روز به میزان کاربران ساعت‌های هوشمند افزوده می‌شود و شرکت‌ها نیز در جهت بهبود محصولات خود، با سایر کمپانی‌ها رقابت می‌کنند. چندی پیش موتورولا ساعت هوشمندی را معرفی و روانه بازار کرد که قدرت و کیفیت آن با شارژدهی باتری‌اش سازگاری نداشت و انتظار می‌رفت که باتری این محصول نیاز به دوبار شارژ در طول روز داشته باشد. اما بعد از فروش رسمی، این مشکل نیز چندان به چشم نیامد و طبق گزارشات کاربران، باتری موتو 360 قادر بود نیاز‌های آن‌ها را برآروده کند.

moto_360

اما گویا خود موتورولا از این عملکرد باتری راضی نبود و اکنون با انتشار بروزرسای اندروید wear عملکرد باتری را تا 53 درصد بهبود بخشیده است.

پیش از این بروزرسانی، صفحه نمایش موتو 360 همیشه روشن می‌ماند اما در بروزرسانی جدید که با شماره ساخت KGW42R و نسخه اندروید wear 1.0.1.1448224 عرضه شده است، صفحه نمایش دیگر دایما روشن نیست و همین باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود.

موتورولا بر روی موتو 360 یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی قرار داده است که با بروزرسانی جدید، هیچ گونه ایرادی نمی‌توان به آن گرفت. موتو 360 از لحاظ طراحی و عملکرد همیشه مورد تحسین کاربران و منتقدان بوده و هست و رقیبی اساسی برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود.


منبع: phonearena

1 در مورد “بروزرسانی جدید، عمر باتری moto 360 را تا 53 درصد افزایش می‌دهد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH