مشخصات گوشی HMD Vibe Pro در فضای آنلاین منتشر شد

کمپانی HMD Global احتمالا در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسخه پیشرفته‌تر گوشی هوشمند اقتصادی خود موسوم به Vibe است. HMD Vibe در اوایل سال 2024 روانه بازار شد. به گفته یک افشاگر قابل اعتماد با شناسه smashx_60@ هم‌اکنون کمپانی فنلاندی در تدارک عرضه گوشی جدید HMD Vibe Pro بوده و این محصول احتمالا ابتدا در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

اگرچه HMD Vibe Pro احتمالا از طراحی کلی و نمایشگری با اندازه مشابه مدل استاندارد برخوردار خواهد بود (HMD Vibe مجهز به نمایشگر 6.56 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتزی است)؛ اما رزولوشن نمایشگر احتمالا اندکی ارتقاء یافته و از اچ‌دی پلاس در مدل معمولی به 1080p خواهد رسید.

متاسفانه گفته شده که HMD Vibe Pro کماکان مجهز به تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام خواهد بود. بعلاوه این گوشی هوشمند با رم 8 گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

برای مقایسه بایستی یادآور شد که مدل استاندارد HMD Vibe تنها در پیکره‌بندی 6 گیگابایتی قابل سفارش است. بنابراین به‌کارگیری رم 8 گیگابایتی در گوشی جدید را می‌توان نوعی ارتقاء قلمداد کرد. با این‌حال مدت زمان شارژدهی باتری در مدل‌های استاندارد و پرو احتمالا تفاوت معناداری با یکدیگر خواهد داشت.

بر اساس شایعات HMD Vibe Pro مجهز به یک باتری بزرگ‌تر 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ در حالی‌که مدل معمولی از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد که یکی از پیشرفت‌های قابل‌توجه HMD Vibe Pro در بخش دوربین نمایان خواهد شد. فرد افشاگر مدعی شده که این گوشی، پیکره‌بندی دوربین موجود در مدل استاندارد را کنار گذاشته و در عوض از دوربین اصلی با رزولوشن بالاتر روی پنل پشتی خود استفاده خواهد کرد.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که سیستم دوربین پشتی دوگانه کماکان از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر کمکی ثانویه با رزولوشن 2 مگاپیکسل تشکیل خواهد شد. بعلاوه انتظار می‌رود که رزولوشن دوربین جلویی از 5 مگاپیکسل در مدل غیر پرو به 50 مگاپیکسل در HMD Vibe Pro افزایش پیدا کند. شایان به ذکر است که اطلاعات فوق بر اساس جزئیات لو رفته گردآوری شده و هنوز از سوی HMD Global به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است.

تاریخ دقیق عرضه و دسترس‌پذیری به گوشی HMD Vibe Pro در منطقه آمریکای شمالی هنوز اعلام نشده است. با این‌حال فرد افشاگر ادعا کرده که این گوشی هوشمند با قیمت‌گذاری کمتر از 180 دلار قابل سفارش خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH