مدل‌های خاکستری PS5 و PS5 پرو به مناسبت 30 سالگی پلی‌استیشن معرفی شدند

امسال سونی سی‌امین سالگرد برند پلی‌استیشن خود را جشن می‌گیرد. در همین راستا کمپانی ژاپنی از تعداد محدودی کنسول و لوازم جانبی رونمایی کرده است.

محصولات جدید سری Limited edition شامل ورژن دیجیتالی پلی‌استیشن 5، کنسول جدید پلی‌استیشن 5 پرو، کنترلرهای DualSense و DualSense Edge و PlayStation Portal هستند. تمامی این دستگاه‌ها دارای رنگ‌آمیزی خاکستری بوده و یادآور نخستین نسل پلی‌استیشن هستند. اولین مدل کنسول بازی سونی در تاریخ 3 دسامبر 1994 (12 آذر 1373) به بازار عرضه شد.

این کنسول‌ها دارای پنل‌های بیرونی با رنگ‌آمیزی خاکستری روشن‌تر و بدنه داخلی با رنگ‌آمیزی خاکستری تیره‌تر بوده و لوگو اصلی چهار رنگ پلی‌استیشن نیز در قسمت جانبی آنها نصب شده است. همچنین لوگو ویژه سالگرد 30 سالگی نیز در قسمت پشتی قرار گرفته و در قالب یک لوگو ظریف در سمت داخلی پنل‌های خارجی نقش بسته است.

نسخه دیجیتالی پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 5 پرو با لوازم جانبی منطبق روانه بازار می‌شوند. این اکسسوری‌ها نیز دارای رنگ‌آمیزی خاکستری، لوگو چهار رنگ پلی‌استیشن و لوگو 30 سالگی پلی‌استیشن با الگو بافت‌دار هستند. کابل USB-C مخصوص ارائه شده دارای یک نقطه اتصال ضخیم بوده و به کابل قدیمی کنترلر پلی‌استیشن شباهت دارد. پایه استند نیز از رنگ‌آمیزی خاکستری مشابهی بهره می‌گیرد.

باندل پلی‌استیشن 5 پرو لیمیتد ادیشن

همچنین سونی کابل‌های لاستیکی را با نمادهای مختلف پلی‌استیشن، استیکر پلی‌استیشن، گیره کاغذی پلی‌استیشن و پوستر پلی‌استیشن لیمیتد ادیشن در یکی از 30 طرح ممکن تزئین نموده است. از آنجا که هر دو کنسول از نوع دیجیتال هستند؛ لذا مشتریان در صورت تمایل می‌توانند دیسک درایو اپتیکال با رنگ‌آمیزی مشابه را به‌صورت آپشنال خریداری نمایند.

نهایتا PlayStation Portal نیز با همان رنگ‌آمیزی و لوگوها عرضه می‌شود. بعلاوه تمامی دستگاه‌ها در بسته‌بندی ویژه با طراحی مشابه نخستین نسل پلی‌استیشن روانه بازار می‌شوند.

باندل پلی‌استیشن 5 دیجیتال لیمیتد ادیشن

سونی کنسول‌های خود را به‌صورت باندل به فروش می‌رساند. باندل PS5 پرو شامل کنسولی با کنترلر DualSense و DualSense پرو، پایه شارژ DualSense و اکسسوری‌های پیش‌تر اشاره شده است. این باندل در تعداد محدود 12300 واحدی عرضه شده و شماره مخصوص هر واحد در قسمت جانبی آن حک شده است.

باندل PS5 شامل نسخه دیجیتالی کنسول به‌همراه یک عدد کنترلر DualSense منطبق با آن و لوازم جانبی پیش‌تر ذکر شده است. PlayStation Portal Limited edition به‌صورت مجزا به فروش رفته و کاربران در صورت تمایل می‌توانند نسخه لیمیتد ادیشن DualSense Edge با کیس همسان و نسخه استاندارد DualSense را خریداری نمایند.

باندل اکسسوری‌ها

کنسول PS5 با درایو نوری تنها غایب این جشن محسوب می‌شود. کاربران در صورت نیاز به دیسک درایو بایستی آن‌را به‌طور مجزا خریداری نمایند؛ چرا که هر دو کنسول از نوع دیجیتالی هستند.

پیش‌سفارش محصولات Limited edition از روز 26 سپتامبر (5 مهر ماه) از طریق وبسایت direct.playstation.com و خرده فروشی‌های شریک آغاز خواهد شد.

تصویر PlayStation Portal

در این میان تنها نسخه پایه دیجیتالی PS5 از روز 10 اکتبر (19 مهر ماه) توسط خرده فروشی‌های شریک عرضه خواهد شد.

تمامی این محصولات از روز 21 نوامبر به فروش می‌رسند. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آنها هنوز اعلام نشده است.

پکیج DualSense Edge

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH