جزئیات قیمت‌گذاری گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE فاش شد

بر اساس شایعات پیشین قرار بود گوشی هوشمند گلکسی S24 FE سامسونگ طی ماه آینده میلادی معرفی شود. اما در ادامه و طی هفته گذشته اعلام شد که این دستگاه احتمالا طی هفته جاری به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد؛ اما این سناریو هنوز عملی نشده است.

در عین‌حال روند افشای اطلاعات درباره این گوشی کماکان ادامه دارد؛ فرآیندی که از مدت‌ها قبل آغاز شده است. از سوی دیگر یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس اخیرا ویدیو آنباکس گلکسی S24 FE را در شبکه اجتماعی X منتشر کرده است. این‌بار نیز گوشی جدید فن ادیشن سامسونگ درون یک جعبه مقوایی مشکی‌رنگ عرضه شده و از آداپتور شارژ نیز خبری نیست. بعلاوه گلکسی S24 FE در گزینه‌های رنگی آبی، خاکستری، سبز و زرد به بازار عرضه خواهد شد.

این گوشی نویدبخش ارائه قدرتمندترین دوربین موجود در سری فن ادیشن بوده و قادر به ثبت تصاویر پرتره خیره‌کننده در فضاهای کم‌نور خواهد بود. سیستم دوربین گوشی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری تشکیل خواهد شد. دوربین سلفی نیز از یک سنسور 10 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

توان پردازشی گلکسی S24 FE از طریق تراشه بومی اگزینوس 2400e تامین خواهد شد. این نیمه‌هادی اساسا نسخه تضعیف شده تراشه اگزینوس 2400 با فرکانس پردازشی پایین‌تر محسوب می‌شود.

نمایشگر 6.7 اینچی گوشی دارای حداکثر روشنایی 1900 نیتی و پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس Victus+ خواهد بود. انرژی مورد نیاز گوشی نیز از طریق یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. گلکسی S24 FE از اکوسیستم Galaxy AI پشتیبانی نموده و گواهینامه حفاظتی IP68 نیز مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گردوغبار را تضمین می‌کند.

با توجه به اطلاعات لو رفته مدل پایه این گوشی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و برچسب قیمتی 649 دلاری در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. همچنین مشتریان برای خریداری نسخه 256 گیگابایتی بایستی مبلغ 709 دلار را پرداخت نمایند. این اعداد و ارقام نشان‌دهنده افزایش قیمت 50 دلاری نسبت به گلکسی S23 FE در زمان عرضه آن طی سال گذشته هستند.

شایان به ذکر است که شایعه مطرح شده در اوایل ماه سپتامبر امسال از افزایش قیمت مشابه این گوشی در بازار اروپا حکایت داشت. بر این اساس قیمت‌گذاری گلکسی S24 FE نسبت به مدل نسل قبلی خود 50 یورو گران‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH