رندرهای جدید شیائومی 15 اولترا با چیدمان عجیب دوربین منتشر شد

شیائومی در تدارک معرفی گوشی‌های پرچمدار شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو در اواخر ماه جاری میلادی است؛ اما شیائومی 15 اولترا در فوریه سال آینده رونمایی خواهد شد.

با این‌حال امروز نخستین مجموعه از رندرهای شیائومی 15 اولترا در فضای مجازی منتشر شده است. بر این اساس مدل آینده اولترا از ماژول دوربین با چیدمان منحصربه‌فرد بهره گرفته و این موضوع احتمالا برای طرفداران سبک طراحی متقارن ناخوشایند خواهد بود.

اگرچه این‌بار نیز همانند سایر مدل‌های سری شیائومی اولترا از ماژول دایروی‌شکل بزرگ و برجسته استفاده شده است؛ اما با توجه به تصاویر زیر می‌توان دریافت که دوربین‌های تعبیه شده درون ماژول دایروی از چیدمان نامتقارن برخوردار هستند. به گفته منبع منتشرکننده این عکس‌ها، دوربین تکی در قسمت بالایی در واقع یک ماژول تله‌فوتو پریسکوپی 200 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HP9 ساخت شرکت سامسونگ و بزرگنمایی 4.3 برابری است.

در ردیف پایینی نیز شاهد به‌کارگیری دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری هستیم. دوربین سلفی نیز از یک حسگر 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

رندرهای لو رفته از شیائومی 15 اولترا

همچنین بر اساس شایعات شیائومی 15 اولترا مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی LTPO OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی، لبه‌های کمی خمیده در هر چهار طرف، تراشه اسنپدراگون 8 الیت و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 80 واتی خواهد بود.

بعلاوه شیائومی 15 اولترا احتمالا به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری HyperOS 2.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 15 استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH