کودک بلژیکی برای یک بازی، ۱۵۰ میلیون تومان خرج روی دست والدینش گذاشت!

Untitled

یک کودک بلژیکی پدر و مادرش را خانه خراب کرد! این کودک که توانسته از کارت اعتباری والدینش برای پرداخت‌های درون یک بازی iOS با نام Game of War: Fire Age استفاده کند، مبلغ 46000 دلار (در حدود ۱۵۰ میلیون تومان) خرج روی دست پدر و مادرش گذاشت.

طبق اطلاعات منتشر شده، ظاهرا مادر این کودک، کارت اعتباری پدر بزرگش را در اختیار وی قرار داده و از او خواسته بوده که در دانلود و خرید کتاب‌های الکترونیکی به او کمک کند.

حالا تصادفی یا عمدی، این کودک کارت را به حساب آیتونز خود متصل کرده و هیچ اطلاعی از هزاران یورویی که در حال مصرف بوده نداشته است. این قصه‌ها جدید نیست و اپل و گوگل به خاطر ماجراهای این‌چنینی زیاد سرزنش شده‌اند.

سال 2011 بود که مردی از اپل به خاطر اینکه دختر 9 ساله‌اش 200 دلار هنگام بازی با Zombie Café ،Treasure Story و City Story از دست داده بود، شکایت کرد.

اوایل همین امسال اپل توافق کرد که مبلغ 32.5 میلیون دلار را به مشتریانی که به خاطر بازی‌ها هزینه متحمل شده‌اند، پرداخت کند. ماه سپتامبر هم گوگل مبلغ 19 میلیون دلار را برای این مورد در نظر گرفت.

در حال حاضر هر دو کمپانی برای پرداخت‌های میان بازی از کاربران رمز عبور می‌خواهند.

2 در مورد “کودک بلژیکی برای یک بازی، ۱۵۰ میلیون تومان خرج روی دست والدینش گذاشت!”

  1. هرچی میخوام ویندوزفون رونزنم توسراینا مثل اینکه نمیشه.
    توویندوزفون شمامیتونی برنامه هارومحدودکنی وچندتابازی روباخیال راحت بدی دست بچت تااین اتفاقات نیوفته.
    موفق باشید

    1. هر چقد میخوام فکر کنم طرفدارای وینفون با انصافن نمیشه. جناب عقل کل ، این بچه رو سیستمش ـیتیونز خودش ست بوده. یعنی دستگاه خود خودش بوده !!!
      ضمنا از این به بعد وقتی حرف سیستم عامل هوشمند میشه نباید وینفون بیاد صحبت کنه ، وینفونی که تا یک سال دیگه با اومدن ویندوز 10 منقرض میشه و نشون میده یه تلاش بیهوده از جانب مایکروسافت بوده. دقیقا مثل وینفون 7 !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH