مشکل خم شدن آی‌فون 6 خود را با این دستگاه جالب حل کنید!

gTool-PanelPress

دیگر به اندازه کافی در مورد مشکل خم شدن بدنه آی‌فون 6 و 6 پلاس صحبت شده است و ما هم نمی‌خواهیم آن را برای شما یادآوری کنیم؛ اما در میان این همه شوخی‌های شرکت‌های مختلف و تمسخر اپل به خاطر این ایراد در طراحی تلفن جدیدش، هیچ وقت کسی راه حلی برای آن ارائه نکرد. امروز می‌خواهیم در مورد روشی خلاقانه برای رفع خمیدگی ایجاد شده در آیفون صحبت کنیم پس در ادامه با ما باشید.

به تازگی کمپانی gTool یک دستگاه پرس جالب را برای کسانی که گوشی هوشمندشان دچار خمیدگی شده، معرفی کرده است. در واقع این وسیله بسیار شبیه به دستگاه‌های پرس معمول است با این تفاوت که در ابعاد کوچک‌تر و برای رفع خمیدگی آیفون تولید شده است و بدون این‌که فشار زیادی را به بدنه وارد و صفحه‌نمایش آن را دچار شکستگی کند، گوشی را به حالت کاملا تخت مثل روز اول در می‌آورد.

شاید مسخره به نظر برسد اما جی تول شرکتی است که از ایرادهای طراحی موجود در گجت‌های تولید اپل نان در می‌آورد و سابقه طولانی نیز در این زمینه داشته است. از دیگر ابزارهای معرفی شده توسط این شرکت می‌توان به iCorner و Screen Jack اشاره کرد که اولی برای صیقل دادن گوشه آیفون‌هایی که در هنگام افتادن روی زمین گوشه‌هایشان پریده است، مورد استفاده قرار می‌گیرد و دومین وسیله نیز برای جدا کردن ایمن صفحه‌نمایش‌های شکسته شده تلفن‌های هوشمند است.

در مورد قیمت نیز باید بگوییم که این دستگاه پرس در اروپا با قیمت 290 دلار به فروش می‌رسد. همچنین این شرکت در آمریکا وب‌سایتی برای فروش ابزارهایش دارد اما هنوز این محصول به لیست فروش آن‌ها افزوده نشده است.

gTool-PanelPress (3)gTool-PanelPress (4)gTool-PanelPress (1)

gTool-PanelPress (2)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH