با کمپانی ZTE بیشتر آشنا شوید!

ZTE4

ZTE یک کمپانی چند ملیتی در زمینه تجهیزات و سیستم‌های ارتباطی است که در سال 1985 با نام Zhongxing Semiconductor Co در Shenzhen چین بنیان گذاری شد.

در سال 2009، این کمپانی سومین توزیع کننده اصلی تجهیزات ارتباطی GSM در سرتاسر جهان گردید و تقریبا 20 درصد تمامی تجهیزات GSM فروش رفته در جهان با نام ZTE به فروش می‌رسیدند.

در سال 2012، ZTE به عنوان چهارمین توزیع کننده بزرگ گوشی موبایل انتخاب شد. همچنین در سه ماهه دوم سال 2013 نیز این کمپانی به همین رتبه با 5 درصد سهم بازار دست یافت.

بخش تحقیق و توسعه

ZTE به نوآوری‌های تکنولوژی به عنوان اصلی‌ترین ارزش کمپانی خود اعتقاد دارد، بدین منظور بیش از 10 درصد درآمد سالیانه خود را در بخش تحقیق و توسعه صرف می‌کند. این کمپانی 18 مرکز تحقیق و توسعه مجهز را تاسیس نموده و بیش از 30000 محقق حرفه‌ای را به کار گرفته است.

معرفی محصولات

زدتی‌ای با تولید سری‌های متنوع، مخاطبان متفاوتی از جامعه را مورد هدف قرار داده که از آن جمله می‌توان از سری‌هایی نظیر Nubia ،Grand ،Blade و … نام برد.

سری گوشی‌های نوبیا (Nubia) مخصوص کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند شکیل و به روز هستند. گوشی که قادر باشد علاوه بر تامین نیازهای روزمره‌شان، هیجان استفاده از محصولی متفاوت با طراحی خاص و کارایی بالا را نیز القا نماید.

ZTE3

سری Grand زدتی‌ای از رده‌هایی است که جوایز بین المللی طراحی را از آن خود کرده است. این سری بسیار مناسب کسانی است که به دنبال گوشی‌های هوشمند قدرتمند با صفحه نمایش بزرگ و با قابلیت‌های بالا هستند.

ZTE2

سری Blade یکی از پرطرفدارترین سری گوشی‌های هوشمند زدتی‌ای است. به واسطه همین سری این کمپانی توانسته سهم بالایی از بازار را از آن خود کند و پا به عرصه رقابتی گوشی‌های هوشمند بگذارد. این سری مخصوص کسانی است که خواهان حداکثر کارایی با صرف هزینه اندک هستند.

ZTE1

خدمات متفاوت

شرکت ZTE جهت ارایه خدمات ویژه و متفاوت به کاربران ایرانی، با همکاری شرکت پارس سامتل به عنوان نماینده انحصاری این برند اقدام به ارایه گارانتی 2 ساله برای محصولات خود، انجام Quick Service و یا خدمات سریع در کمتر از 2 ساعت برای تمامی گوشی‌ها با هر نوع خرابی، استفاده از قطعات اوریجینال ZTE و بهره مندی از تکنسین‌های زبده و آموزش دیده کرده است تا آرامش خیال بالایی را برای کاربران این برند فراهم نماید.

ZTE5

1 در مورد “با کمپانی ZTE بیشتر آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH