به زودی اگر آی‌فون‌تان خم نشود، ناراحت می‌شوید!

اخیرا زیاد از بحث خم شدن اسمارتفونهایی مثل آیفون 6 می‌شنویم که البته انتقاد بسیاری را هم در پی داشته است، اما همین تازگی‌ها پیتنتی ثبت شده است که نشان می‌دهد، آیفون شما در آینده واقعا قابلیت خم شدن خواهد داشت. روز هفتم ماه اکتبر، پیتنتی برای اولین بار توسط AppleInsider و با شماره 8,855,727 در آمریکا ثبت می‌شود که نوید اسمارتفونهایی با صفحه نمایش‌های قابل انعطاف را می‌دهد که با خم شدنشان کار خاصی را انجام می‌دهند.

این پیتنت که با عنوان Mobile Electronic device with an adaptively responsive flexible display ثبت شده است، نشان می‌دهد که محتوای آیفون و آیپد در آینده با خم شدن صفحه نمایش به جهتی که امکان پذیر است، رفرش می‌شود.

این پیتنت هیچ اشاره خاصی به محصولات اپل نکرده است و این فن‌آوری را متعلق به تمام اسمارتفونها می‌داند.

در این حالت و زمانی که صفحه خم شده است، محتوا به طور خودکار خود را به اندازه صفحه می‌کند.

البته این فن‌آوری برای نسخه‌های آتی آیفون قابل دسترس نخواهد بود، ولی بسیاری از پیتنتهای دیگر اپل نشان می‌دهند که این کمپانی علاقه زیادی به بحث صفحات خمیده دارد.

نکته جالب توجه درباره این پیتنت این است که مخترع آن هری وارتانیان یکی از موسسان HJ Laboratories است، کمپانی که اپل آنرا به طور کامل خریداری کرده است. این کمپانی برای دیگر اختراعاتش مثل GPS داخلی که مورد علاقه اپل بوده، جایزه گرفته است.

apple-flexible-iphone-display-patent-1



apple-flexible-iphone-display-patent-2apple-flexible-iphone-display-patent-3

2 در مورد “به زودی اگر آی‌فون‌تان خم نشود، ناراحت می‌شوید!”

    1. آیفون آشغال خم میشه!!! تو نگیر تا دست افراد خزی مثل امثال تو نیوفته خز بشه !!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی خم شدن هم فرق داره همین نوت 4 هم با فضاحت خم شد !!! با اون ضخامت آجری که داره !!! ولی این سایت پوشش نمیده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH