7 میلیون حساب دراپ‌باکس هک شده، اما دراپ‌باکس تکذیب کرده است!

دراپ‌باکس یک حافظه ابری است که در اخیار کاربران اینترنت قرار داده می‌شود تا آن‌ها بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود در نقاط مختلف و توسط دستگاه‌های متفاوت دسترسی یابند. اگر شما نیز از کاربران این سرویس ابری هستید بهتر است سیستم امنیتی حساب خود را دو مرحله‌ای کرده و با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

Two-step-verification-can-protect-you

بر اساس سندی که امروز در محیط اینترنت منتشر شده، حساب کاری 7 میلیون از کاربران دراپ‌باکس مورد سرقت قرار گرفته و اطلاعات مورد نیاز برای ورود به 400 حساب نیز توسط هکر‌ها منتشر شده است.

سخنگوی دراپ‌باکس روز سه‌شنبه (امروز) مدعی شده که نام کاربری و پسوردهای هک شده مربوط به سرویس‌های دیگری است و توسط این اطلاعات تلاش‌هایی نیز برای ورود به برخی از حساب‌های دراپ‌باکس انجام شده است. دراپ‌باکس نیز برخی از آن‌ها را شناسایی و آن‌ها را تا مدتی غیر فعال کرده است.

Usernames-and-passwords-on-Pastebin

به هر حال برای محافظت و امنیت بیشتر در محیط دراپ‌باکس بهتر است از سیستم امنیتی دو مرحه‌ای استفاده شود. روش کار این سیستم به این صورت است که بعد از وارد کردن رمز عبور، یک کد 6 رقمی به تلفن همراه شما ارسال می‌شود و با وارد کردن آن می‌توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید. همچنین دراپ‌باکس پیشنهاد می‌کند تا از رمزعبور‌های قوی برای تامین امنیت حساب خود استفاده کنیم.


منبع: phonearena

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH