آی‌فون 6 و 6 پلاس اپل به صورت رسمی وارد کشور شد!

apple-seminar-12

ساعاتی پیش و در مراسمی که در محل شرکت وقایع گستر فارس، نماینده و وارد کننده رسمی محصولات اپل با حضور خبرنگاران و مسئولین این شرکت برگزار شد، آی‌فون 6 و 6 پلاس اپل به صورت رسمی در کشور ما رونمایی و اپل استور این شرکت نیز افتتاح گردید.

apple-seminar-15

در مراسم خبری این شرکت، در ابتدا مهدی عبقری مدیر عامل وقایع گستر فارس، به شرح کوتاهی در ارتباط با فعالیت‌ها پرداخت. وی سال تاسیس این شرکت را سال 1386 عنوان کرد که در حال حاضر تنها وارد کننده رسمی محصولات اپل در ایران است و با دریافت لایسنس D از ایالات متحده آمریکا، مجوز واردات، فروش و خدمات برند اپل را داراست. وی در این ارتباط گفت: طی یک سال گذشته ما به دنبال کارهای فروش و خدمات اپل بودیم که از اردیبهشت ماه اقدام به انجام این کار کردیم.

خدمات پس از فروش یکی از مسایلی است که خیلی بر روی آن توجه داشتیم و دوست داشتیم هم‌وطنان ما خدماتی در خور نام اپل را دریافت کنند. در ارتباط با لایسنس D هم مدارکش کامل موجود است که آن را رونمایی خواهیم کرد و بر طبق آن ما یک وارد کننده رسمی محصولات اپل هستیم.

apple-seminar-1

پس از وی مدیر توسعه عملیاتی این شرکت، محمد علمداری به شرح محصولات جدید اپل پرداخت. او در ابتدا گفت: ما با استانداردهای خود اپل محصولات را عرضه کردیم. در طی ۱۸۰ روز گذشته توانستیم ۱۶ فروشگاه را در سطح کشور راه‌اندازی کنیم و ۲ تا فروشگاه هم امروز راه‌اندازی خواهد شد که تا پایان سال ۱۳۹۳ به ۵۰ عدد خواهد رسید.

یکی از مواردی که وقایع گستر فارس برای نخستین بار در کشور اجرا کرده، تعویض دستگاه است. شما تحت هر شرایطی دستگاه‌تان خراب شود یا مشکل کارخانه‌ای پیدا کند، ما آن را برای شما به راحتی تعویض خواهیم کرد. تا به امروز ما نزدیک به 600 دستگاه را تعویض کردیم که نشان از پشتوانه بسیار خوب در خدمات دارد.

ما توانستیم استانداردهای تعمیر، تعویض و فروش اپل را تقریبا تا 90 درصد در داخل ایران اجرا کنیم که امیدواریم با گذشت زمان این میزان بیشتر هم بشود. ما مشکلات و امکانات شهرستان‌ها را هم به دقت بررسی کردیم و از پرسنل مجرب در شهرهای مختلف استفاده می‌کنیم.

ما یک سری موانع بین‌المللی داریم که امیدواریم با رفع آن‌ها و به خصوص تحریم‌های بانکی این مشکلات برطرف شود. به شدت در تلاش هستیم تا کاربران با کارت‌های شتاب بتوانند از آی‌تونز خرید انجام دهند که این نوید را هم می‌دهم که به زودی بسیاری از این مشکلات برطرف خواهد شد. همچنین از 30 ماه May بخش بزرگی از مشکلات دانلود را از آی‌تونز برطرف کردیم.

وی سپس اقدام به ارایه توضیحاتی درباره دو گوشی جدید اپل کرد و به همراه کلیپ‌ها و تصاویری، مشخصات آن‌ها را به صورت دقیق بیان نمود.

apple-seminar-2

در بخش پرسش و پاسخ، مدیر عامل وقایع گستر فارس قیمت آی‌فون 6 نسخه 16 گیگابایت را 2.900.000 تومان عنوان کرد و افزود تمام محصولات این شرکت در ایران دارای 12 ماه گارانتی خدمات هستند که 3 ماه نخست، شامل گارانتی تعویض می‌شود و در مجموع محصولات این شرکت دارای 15 ماه گارانتی تعمیر و تعویض خواهند بود. وی ابراز امیدواری کرد با رفع تحریم‌ها، بتوانند خدمات بهتری همچون ارایه اپل آی‌دی برای کاربران را فراهم کنند اما این اطمینان را داد که تمام محصولات وارد شده توسط این شرکت از مبادی قانونی و به صورت کاملا اورجینال بوده و کاربران می‌توانند با اطمینان کامل آن را خریداری نمایند. عبقری یکی از دلایل کاهش یافتن سریع قیمت آی‌فون‌های جدید را هم به سیاست‌های این شرکت و عرضه محصول با قیمت اصلی عنوان کرد. عبقری درباره گارانتی محصولات اپل گفت که هرکسی اگر محصول اپل را با برگه سبز قانونی وارد کشور کرده باشد، از ما خدمات دریافت می‌کند، کاری که تا به حال در کشور توسط هیچ شرکتی انجام نشده است.

apple-seminar-13

پس از این سمینار، فروشگاه این شرکت (واقع در بزرگراه کردستان، نبش خیابان برزیل) به طور رسمی افتتاح شد که تصاویری از آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

apple-seminar-5 apple-seminar-11 apple-seminar-9 apple-seminar-7 apple-seminar-8 apple-seminar-10 apple-seminar-6 apple-seminar-4

13 در مورد “آی‌فون 6 و 6 پلاس اپل به صورت رسمی وارد کشور شد!”

  1. وقایع گستر فارس رسمن کلاهبردارن و من به شما اطمینان میدم که هیچ خدماتی ارایه نمیدن. من به خاطر مشکلی که واسه حسگر اثر انگشت گوشیم پیش اومده بود به دفترشون مراجعه کردم شاید باورتون نشه که در اولین برخورد گارانتی گوشیم رو به دلیل اینکه گوشیم ریستور کرده بودم باطل کردن!!!!!!! در توجیه کارشون گفتند شما برای اینکه گوشیتون از گارانتی خارج نشه باید حتی برای آپدیت آی او اس هم بیارید اینجا ما براتون آپدیت کنیم وگرنه گارانتی باطله. و در نهایت قرار شد گوشی رو با هزینه خودم درست کنن. بارها مجبور شدم برم دفترشون و در مراجعات مکرر و مشاهده نحوه برخورد کارشناسها با مشتریها متوجه شدم که سیاست کلی شرکت اینه کلن در اولین مراجعه هر مشتری گارانتی رو به دلایل من در آوردی باطل میکنن و ارایه هر خدماتی منوط به صرف هزینه و زمان زیادی خواهد شد و من حتی برای نمونه یکی از مشتریها رو ندیدم که بتونه از خدمات گارانتی استفاده کنه.

  2. تو اون عکسه قیافه آقایی که لباس آبی اپل تنشه خیلی باحاله انگار از مریخ اومده فارسی هم بلد نیست

  3. واقعا خسته نباشن!
    شرکت apple nic داره میده 2,750 بعد اینا که این همه ادعا دارن میدن 2,900!!؟
    شیر توو شیر یعنی این؟

    1. چون عزیز دلم این ها کلابردارن ……این شرکت “وقایع گستر فارس” اصلا نمایندگی نیست.خود شرکت اپل هم گفته در ایران یه مغازه هم نداریم چه برسه به نمایندگی و گفته حتی شرکت واسطه ای هم در این کار وجود ندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH