iOS 8.1 را می‌توانید همین حالا بر روی آی‌گجت خود نصب کنید

5161

همان‌طور که انتظار داشتیم نسخه جدید سیستم‌ عامل اپل یعنی iOS 8.1 رسما منتشر شد و هم‌اکنون می‌توانید آن را بر روی آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ نصب کنید و از امکانات جدید آن مثل سیستم پرداخت الکترونیک Apple Pay استفاده کنید. این نسخه از iOS هفته گذشته در مراسمی به همراه تبلت‌های جدید و آی‌مک رتینا با نمایشگر 5K معرفی شد.

اما یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های iOS 8.1 که بسیاری از علاقه‌مندان منتظر کار با آن هستند، سیستم پرداخت الکترونیک Apple Pay است که شاید مثل بسیاری از امکانات دیگر iOS در کشور ما کاربردی نداشته باشد. اپل قول پشتیبانی بسیار خوبی را از سیستم پرداخت خود داده است و حتی این ویژگی را هم در نظر گرفته که اگر در هنگام پرداخت مشکلی پیش آمد، بتوان به سادگی پول پرداخت شده را پس گرفت، درست مثل سیستمی که در iTunes شاهد آن بودیم.

نحوه استفاده از اپل Pay به دستگاه شما بستگی دارد؛ برای مثال آی‌فون 6 و 6 پلاس هر دو از برچسب‌های ارتباط نزدیک NFC پشتیبانی می‌کنند و شما به راحتی می‌توانید با نزدیک کردن تلفن خود به پایانه‌های فروش، مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

اما آی‌پدهای اپل به دلیل نداشتن NFC تنها برای خریدهای اینترنتی قابل استفاده هستند.

شما می‌توانید iOS 8.1 را به صورت مستقیم بر روی دستگاه خود دانلود و نصب کنید. برای این کار کافی است به مسیر General > Software Update رفته و فایل 126 مگابایتی را دانلود نمایید.

1 در مورد “iOS 8.1 را می‌توانید همین حالا بر روی آی‌گجت خود نصب کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH