فروش چندین برابری آی‌فون 6 نسبت به 6 پلاس

2014-09-09_22-38-02
نتایج فروش سه ماهه اخیر شرکت اپل اعلام شد. طی آن آی‌فون 6 از فروش شش برابری نسبت به برادر بزرگتر خود یعنی 6 پلاس برخوردار بوده است. همیشه ورود محصولات جدید اپل به بازار باعث افزایش آمار فروش این شرکت شده‌اند و این بار شانس پرفروش‌ترین محصول این شرکت در دستان آی‌فون 6 است.

1
طبق این آمار از میان 40 میلیون آی‌فون موجود در بازار، سهم آیفون 6 حدودا 6 درصد و سهم آیفون 6 پلاس تنها 1 درصد است. آی‌فون‌های 5s و 5 نیز به ترتیب هر کدام 27 و 25 درصد در بازار اپل سهم دارند. نکته شگفت‌انگیز در این آمار سهم 14 درصدی آی‌فون 4 و آی‌فون‌های ماقبل آن است که همچنان به بقای خود ادامه می‌دهند. به هر حال تاکنون آی‌فون 6 توانسته است 6 درصد بازار اپل را از آن خود کند که واقعا خوب است. در مقایسه این رقم با سال گذشته، آیفون 5s تنها 3 درصد از این میزان را داشت.

آماری از مدت زمان کار کردن با آی‌فون ها منتشر شد که طبق آن می‌توان نتیجه گرفت کاربران 13 درصد بیشتر در آی‌فون 6 پلاس نسبت به آی‌فون 6 در برنامه‌های مختلف وقت خود را صرف کرده‌اند که یک رقم قابل توجه است. درهر صورت باید منتظر بود و دید آی‌فون 6 پلاس جای خود را در دل کاربران اپل باز می کند یا خیر.

1 در مورد “فروش چندین برابری آی‌فون 6 نسبت به 6 پلاس”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH