نوکیا برنامه موقعیت یابی here را برای اندروید 4.1 و بالاتر منتشر کرد! (به همراه لینک دانلود)

اغلب اسمارت فون‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید به‌صورت پیش فرض از سرویس نقشه گوگل بهره می‌برند اما به‌دلیل برخی محدودیت‌های موجود، چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و اغلب کاربران (به‌خصوص ایرانی‌ها) از سایر اپلیکیشن‌ها برای مسیریابی استفاده می‌کنند.

سرویس نقشه نوکیا که here نام دارد، یکی از موفق‌ترین سرویس‌ها در خصوص موقعیت یابی است که در ابتدا تنها بر روی گوشی‌های نوکیا قرار داشت اما بعد‌ها ساعت هوشمند Gear (بر پایه تایزن) و برخی از اسمارت فون‌های گلکسی سامسونگ از این سرویس بهره‌مند شدند. چندی پیش یک نسخه تایید نشده از here به بیرون منتشر شد که برای سیستم عامل اندروید (نسخه 4.0 به بالا) ساخته شده بود و کاربران زیادی اقدام به نصب آن کردند.

HERE-Maps

امروز مایکروسافت (نوکیا) نسخه رسمی سرویس نقشه خود را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد که به‌صورت مستقیم از سایت این شرکت دانلود می‌شود که بر روی گوگل پلی قرار داده نشده است. یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن امکان ذخیره سازی نقشه یک منطقه است تا کاربر در نواحی‌ای که دسترسی به اینترنت پرسرعت ندارد، بتواند از نسخه آفلاین بهره ببرد. اگر شما نیز نسخه قبلی  را نصب کرده‌اید، پیشنهاد می کنیم تا نسخه جدید و رسمی را دانلود نمایید، زیرا که شماره ساخت نسخه قبلی 174 بود اما شماره ساخت نسخه جدید 175 است.

HERE-Maps-(1)

کلیه کاربرانی که از نسخه 4.1 یا بالاتر سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، می‌توانند اپلیکیشن here را به‌صورت مستقیم از لینک زیر دانلود نمایند.

لینک دانلود اپلیکیشن here (حجم فایل: 37 مگابایت)

 

 

3 در مورد “نوکیا برنامه موقعیت یابی here را برای اندروید 4.1 و بالاتر منتشر کرد! (به همراه لینک دانلود)”

    1. برای استفاده از نقشه آفلاین باید ثبت نام کنید که من با هر روشی اقدام کردم نشد . عملا اگه نشه از نقشه آفلاینش استفاده کرد که دیگه مزیتی نسبت به گوگل مپ نداره .

  1. تمام برنامه هاشو برای آندروید ارائه کرده انوقت گوگل فقط موتور جستجوش رو برای ویندوزفون ارائه کرده
    زنده باد ویندوزفون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH