چگونه از سامسونگ گلکسی نوت 4 به صورت یک دستی استفاده کنیم؟

همگی می‌دانیم که نوت 4 طبیعتا برای استفاده یک دستی ساخته نشده است. اما خوشبختانه می‌توان کاری انجام داد که با شست یک دست به تمام نقاط صفحه آن‌هم خیلی راحت دسترسی پیدا کرد.

تنها کافی‌ست که به بخش تنظیمات این دستگاه بروید و در قسمت Quick Settings گزینه Display and wallpaper را انتخاب کنید و سپس One-handed operation را برگزینید.

301

 

روی Reduce screen size ضربه بزنید و Reduce screen size را فعال کنید. صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که می‌توانید در آن طریقه فعال سازی مود یک دستی را ببینید.

302

 

در ضمن می‌توانید صفحه را برای دسترسی بهتر تنظیم کنید.

303

 

اگر می‌خواهید که فقط در قسمت صفحه تماس بتوانید با یک دست از گوشی خود استفاده کنید، به این آدرس Settings> Display and wallpaper >Quick Settings> One-handed operation بروید و  One-handed input را فعال کنید. سپس با فلشی که ظاهر می‌شود صفحه کلید را به هر سمتی که می‌خواهید ببرید.

304

 

برای فعال کردن Side key panel و میزان شفافیت پنل و Quick minimize به آدرس Settings>Display and wallpaper>Quick Settings> One-handed operation >Side key panel بروید و Side key panel را فعال کنید. از اینجا Manage keys را برای سفارشی کردن دکمه‌هایی که می‌خواهید در side key panel باشند فعال کنید.

 

305

 

برای حرکت side key panel انگشت خود را روی آیکن چهار فلشه نگه دارید و این پنل را به هر سمتی که می‌خواهید ببرید.

306

2 در مورد “چگونه از سامسونگ گلکسی نوت 4 به صورت یک دستی استفاده کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH