احتمال بازگشت نوکیا به بازار تلفن‌های هوشمند

6a00d83451b74a69e20133ec7c7520970b-pi

در کنفرانس ارایه گزارش مالی نوکیا در پنج‌شنبه گذشته، این شرکت اعلام کرد نام نوکیا برای آن‌ها بسیار ازشمند است و حتما از آن استفاده خواهند کرد. این گفته در حالی است که این کمپانی فنلاندی در پی قراردادی که با شرکت مایکروسافت منعقد کرده، اجازه استفاده از نام نوکیا را بر روی تلفن‌های هوشمند تولیدی خود ندارد. قطعا استفاده از جمله “برند نوکیا برای ما ارزشمند است” در گفته‌های مسئولان این شرکت حکایت از طراحی نقشه‌های پنهانی این شرکت برای ورود مجدد برند نوکیا به بازار دارد.
با معرفی برنامه نقشه HERE نوکیا برای اندروید و همینطور لانچر Z برای سیستم عامل متن باز گوگل (اندروید) گمانه زنی‌های ما در جهت چرخش سیاست‌های شرکت نوکیا به سمت تولید گوشی‌های اندرودی جدید افزایش یافته است.
به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا برند نوکیا می‌تواند اجازه ورود مجدد به بازار دستگاه‌های هوشمند را کسب کند و به قول خودشان این برند ارزشمند را زنده نگاه دارند؟ ما که امیدواریم این اتفاق بیافتد و برند محبوب نوکیا که از جمله پرطرفدار‌ترین برندها در کشور ماست، به بازار باز گردد.

8 در مورد “احتمال بازگشت نوکیا به بازار تلفن‌های هوشمند”

  1. محمد طولابی

    نوکیا امپراطور بازار تلفن های همراه بود
    بنده روی برند خاصی تعصب ندارم اما اگر با دید منصفانه ای نگاه کنیم واقعا کیفیت محصولات نوکیا نسبت به قیمتشون خیلی بهتر از شرکت هایی مثل سامسونگ بود
    امیدواریم که نوکیا بتونه با بازگشت به بازار و تولید محصولات باکیفیت و اصیل،سطح کیفیت محصولات بازار رو بالا ببره
    با تشکر

  2. امیدوارم نوکیا یه روزی با اقتدار برگرده چون واقعا برند خوبی هست هیفه بزای همیشه فراموش بشه

  3. امیررضا اقبالدوست

    خیلی خیلی عالیه اگر نوکیا وارد دنیای اندروید بشه و گوشی های اندرویدی بزنه خیلی خوشحال کننده هستش و مطمئنم امکانات خوبی هم میزنه!
    اگر اون چیزی که تو ذهنم هست رخ بده در مورد گوشی های اندرویدی نوکیا ، به نظرم میتونه جز بهترین ها باشه و به جایگاه قبلی برگرده.
    مقاله خیلی خوشحال کننده بود!
    ————————
    اقا ایمان چه خبر از انجمن؟؟!!
    درست میشه؟؟!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH