ساعت‌های اندرویدی را بر روی گوشی‌های آی‌فون و ویندوزفون نیز استفاده کنید!

اگر پی‌گیر اخبار گجت‌های روز فناوری باشید، حتما تاکنون متوجه شده‌اید که اغلب کمپانی‌های مطرح بازار به ساعت‌ها و ابزار پوشیدنی روی آورده‌اند و در کنار سایر محصولات خود، به این وسایل نیز توجه ویژه‌ای دارند. اما در این میان برخی مشکلات باعث می‌شود تا ابزار‌های پوشیدنی نتوانند به بلوغ برسند و شاید همین دلایل باعث می‌شوند تا این نوع محصولات در میان کاربران محبوبیت زیادی نداشته باشد.

google-android-wear-google-now-580-100

اغلب ساعت‌های هوشمند فقط از سیستم عامل‌هایی پشتیبانی می‌کنند که خود آن‌ها نیز بر آن اساس باشد. به‌طور مثال ابزار پوشیدنی اپل فقط بر روی محصولات ios و ساعت‌های هوشمند مبتنی بر تایزن تنها بر روی دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ کار می‌کنند. حال بر اساس خبری که از سوی گوگل منتشر شده است، از این پس تمام دستگاه‌های پوشیدنی مبتنی بر اندروید Wear قادر خواهند بود تا با تمام سیستم عامل‌ها کارکنند و محدود به اندروید نباشند. چنین چیزی را ما پیش‌تر در خصوص گوگل گلس نیز دیده بویدم که گوگل امکان استفاده از آن را برای کاربران سیستم عامل iOS نیز فراهم کرده بود.

مدیر پروژه اندروید Wear در این خصوص می‌گوید: ما می‌خواهیم تا اغلب کاربران بتوانند از محصولات ما استفاده کنند، این در مورد اندروید Wear نیز صحت دارد و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

این خبر هنوز توسط گوگل تایید نشده است اما بر اساس آنچه در مورد گوگل گلس اتفاق افتاده بود، انتظار می‌رود تا این خبر نیز رنگ و بویی از صحت داشته باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH