سونی موبایل از نخستین فروشگاه اکسپریا با فناوری آبی رونمایی می‌کند

Sony-Store

 

سونی موبایل، واحد خاورمیانه و آفریقا اعلام کرد که کار را‌ه‌اندازی نخستین فروشگاه فناوری آبی اکسپریا با نام Xperia Aquatech در شرف اتمام است.

این فروشگاه که قرار است سوم دسامبر در ساحل دبی گشایش یابد، میزبان مشتریان منتخب Sony، افراد بسیار مهم و همچنین رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است تا تجربه‌ای را که ممکن است خاطره ای ماندگار در ذهن آن‌ها بیافریند، برایشان رقم زند. این تجربه شامل نمایش تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های ضدآب سری Xperia Z3 و همچنین لوازم جانبی در فروشگاه زیر آب Xperia Aquatech است.

رودیگر اودنباخ، قائم‌مقام خاورمیانه و آفریقای سونی موبایل درباره این فروشگاه گفت: «ما قول داده بودیم که سال ۲۰۱۴ سالی بزرگ‌تر، بهتر و برجسته‌تر، هم برای محصولات سونی و هم برای شیوه‌های معرفی این محصولات خواهد بود. سونی موبایل در حال حاضر مجموعه گسترده‌ای از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم جانبی با بالاترین رتبه‌بندی ضد آب را به مصرف‌کنندگانش ارایه می‌دهد و امروز ما با خلق نخستین فروشگاه فناوری آبی Xperia Aquatech گام بلندی را برمی‌داریم. این فروشگاه تجربه‌ای فرح‌بخش و  فراموش‌نشدنی را به تعدادی از مشتریان و مهمانان ما ارایه می‌کند و بار دیگر اشتیاق Xperia به نوآوری در بازار تلفن‌های هوشمند را برجسته خواهد ساخت.»

به‌منظور ارایه فرصت حضور به مشتریان در این تجربه تکرارنشدنی، مسابقه‌ای تعاملی پیش از افتتاح فروشگاه برگزار خواهد شد و برندگان از این فروشگاه دیدن می‌کنند.

3 در مورد “سونی موبایل از نخستین فروشگاه اکسپریا با فناوری آبی رونمایی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH