عکس سلفی نگیرید، شپش می‌گیرید!

امروزه به حرفه عکاسی می‌بایست شاخه جدیدی به نام سلفی اضافه کرد، زیراکه اگر مدت کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی به گردش بپردازید شاهد این خواهید بود که اغلب دوستانتان حداقل یک تصویر سلفی از خودشان را در آلبوم تصاویر پروفایل دارد. اما کاش ماجرا به اینجا ختم می‌شد، چون پزشکان روسی معتقدند کسانی که عکس سلفی گرفته‌اند به (بیماری) شپش مبتلا شده‌اند.

selfie

نهاد درمانی روسیه به شهروندان این کشور هشدار داده است که برای مقابله با شپش می‌بایست از گرفتن تصاویر سلفی خود داری کنند. از دیدگاه این نهاد چون برای ثبت تصاویر سلفی کاربران مجبور می‌شوند تا سر‌هایشان را به یکدیگر بچسبانند تا در کادر جای بگیرند همین عامل می‌شود تا شپش از سری به سر دیگر منتقل شود.
این نهاد پیش‌تر نیز با انتشار هشداری در خصوص کلاغ‌ها که آن‌ها را گرگ‌های بال و پر دار نامیده بود، جنجال دیگری به پا کرد.
هشدار نهاد روسی در خصوص عکاسی سلفی در میان کاربران روس سر و صدای زیادی به پا کرده است و اغلب به دید تمسخر به آن پرداخته‌اند. سوالی که در ذهن همه مطرح می‌شود این است که آیا تمام افراد (روسی) در سرشان شپش دارند؟

شما چگونه فکر می‌کنید؟ آیا عکاسی سلفی می‌تواند عامل انتقال شپش باشد؟ شما تا کنون از طریق عکاسی سلفی به شپش مبتلا شده‌اید؟ (ما چنین فکری نمی‌کنیم، زیرا مگر همه شپش دارند؟)

2 در مورد “عکس سلفی نگیرید، شپش می‌گیرید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH