گوشی هواوی Honor 4X با پردازنده 64 بیتی معرفی شد

حتما تاکنون با سری آنر کمپانی هوآوی آشنا شده‌اید، اسمارت فون‌هایی ارزان قیمت با کانفیگی مناسب!

4x-2

این کمپانی چینی روز گذشته از جدیدترین محصول میان رده‌اش با نام Honor 4X رونمایی کرد. این اسمارت فون که قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد، فعلا تنها جهت عرضه در بازار چین ارایه شده و قیمت حدودی آن 212 دلار است. طبق اعلام رسمی این کمپانی، فروش رسمی آنر 4X از هفته آینده آغاز خواهد شد (6 نوامبر).

این گوشی تازه وارد، از پردازنده 64 بیتی و قدرتمند اسنپدراگون 410 استفاده کرده و در کنار آن 2 گیگابایت رم را در اختیار کاربرانش گذاشته است. 4X به 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز شده که می‌توانید از طریق حافظه microSD آن را به راحتی افزایش دهید.

honor-4x

این محصول با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و رزولوشن مناسب HD وارد بازار خواهد شد. این فبلت خوش قیمت، از یک دوربین 13 مگاپیکسلی ساخت سونی در عقب و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی شما در جلو بهره می‌برد. باتری این فبلت 3 هزار میلی‌آمپری بوده که می‌تواند زمان زیادی را پا به پای کاربر حرکت کند. به گفته مدیران هوآوی، این باتری قادر است به راحتی 72 ساعت شما را بی نیاز از شارژ کند.

آنر 4X با اندروید 4.4 یا همان کیت کت عرضه شده و رابط کاربری آن EMUI 3.0 است. ضخامت این میان رده خوش قیمت 7.9 میلی‌متر است.

3 در مورد “گوشی هواوی Honor 4X با پردازنده 64 بیتی معرفی شد”

  1. سلام وقت بخیر.گوشی من هونور 4x هست با این مشخصات
    che1-L04V100R001C636B160
    اندروید 4.4.4 هست.
    هر رامی خرید کردم اصلا نصب نشد.هرکجا بردم گفتن این گوشی اپدیت نداره.بی زحمت راهنماییم بکنید بخاطر کارم بدجور نیاز به اپدیت دارم .ممنون.

    1. مجتبی مسکینی

      سلام وقتتون بخیر
      برای مدلی که گفتین اندروید 6 هم فریمورش هست
      سایت های خارجی رو بگردین پیدا میکنین به راحتی
      احتمالا کاستوم رام با اندروید بالاتر هم باشه

  2. سلام.نمیدونستم کجا سوال کنم واسه همین اینجا پرسیدم
    جدیدا هرکار میکنم با نرم افزار شریت فایلی نمیتونم ارسال کنم و ارور fail میده به گئشیای مختلفم تست کردم نشده..فایل میتونم دریافت کنم ولی ارسال نمیتونم کنم.
    گوشیم هم هواوی honor 4x هستش.که بخاطر حافظه داخلی کم یه رم ۳۲ گذاشتم روش.قبلا تو اندروید ۴.۴ میشد ارسال کرد ولی الان ۱ ماهه اندروید ۵.۱.۱ کردم و این مشکل رو دارم.گوشیمم روت کردم هرکاری کردم نشد.حتی sd fix رو هم نصب کارساز نبود.لطفا اگه میشه کمکم کنید ممنون.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH