Clean Master، برنامه‌ای ضروری برای گوشی‌های اندرویدی (به همراه لینک دانلود)

clean-master

Clean master یکی از مورد ­اعتماد­­ترین برنامه‌های بهینه‌سازی تحت اندروید است. روزانه بیش از 400 گوشی موبایل با این برنامه پاک‌سازی می‌شوند.
این یکی از برنامه‌های ضروری برای هر گوشی اندروید است. به‌خصوص اگر سیستم‌عامل شما اخیرا کند شده و یا می‌خواهید فضای بیشتری در دستگاه خود داشته باشید و یا درصورتی‌که قصد متوقف کردن برخی فرآیندها را دارید.

این برنامه اقدام به پاکسازی نرم افزارهای غیر مورد نیاز از حافظه گوشی شما می‌کند. سرعت دستگاه را بالا برده و آن را در برابر آسیب‌ها و خطرها محافظت می‌کند.

ویژگی‌های برجسته این برنامه

پس از مشاهده کارکرد فوق‌العاده این برنامه بر روی میلیون‌ها دستگاه تلفن و اپلیکیشن؛ به‌جرات می‌توان گفت Clean master ابزاری دقیق است! پاک‌کننده‌ای که موشکافانه تمام لایه‌ها و فایل‌های دستگاه شما را می‌کاود و پاکسازی می‌کند؛ سریع و حساس است. کار کردن با رابط کاربری این برنامه، ساده و سریع است. از این‌ها گذشته، CM یک سرویس آنتی‌ویروس حرفه‌ای و کارآمد است. تنها در 8 دقیقه گوشی شما را اسکن می‌کند.

با Clean Master برنامه‌های غیر لازم در لایه‌ لایه حافظه گوشی و یا کارت حافظه را پاک می‌کند و سرعت و عملکرد را ارتقا می‌دهد. این برنامه همچنین دستی هم به سر CPU دستگاه کشیده و عملکرد آن را ارتقا می‌دهد.

به کمک MEMORY BOOST با آزادسازی RAM دستگاه، سرعت آن افزایش می‌یابد. این ویژگی بر روی صفحه اصلی شما در دسترس است و با انتخاب آن و تنها یک اشاره انگشت، حافظه دستگاه‌تان بهینه‌سازی خواهد شد.

برای پاکسازی برنامه‌هایی که نیازی به آن‌ها ندارید و یا بی‌دلیل فضای زیادی از حافظه شما را اشغال کرده‌اند، و یا برای اینکه از برنامه‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، باید به سراغ ویژگی APP Manager این برنامه بروید. از این بخش برای uninstall کردن برنامه‌ها و یا جابجایی آن‌ها به SD card هم می‌توانید استفاده کنید.

این برنامه زبان‌های: عربی، بلغاری، چینی، کروات، چک، هلندی، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، یونانی، عبری، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، صربستانی، اسلواکی، اسپانیایی، تایلندی، ترکی، اوکراینی، ویتنامی و مالایی را پشتیبانی می‌کند.

آنتی‌ویروس این برنامه، دستگاه شما را از هر آن چه ویروس، تروجان، برنامه‌های تبلیغاتی مزاحم، برنامه‌های جاسوسی و… است، محافظت می‌کند. بنابراین با داشتن این برنامه سرسوزنی هم، بابت امنیت اطلاعات و حریم شخصی خود نگرانی نداشته باشید.

iran-apps

8 در مورد “Clean Master، برنامه‌ای ضروری برای گوشی‌های اندرویدی (به همراه لینک دانلود)”

  1. یچی بگم باورتون نمیشه .گوشیم honor 5x هستش و بدون اینکه نصبش کنم خودش برنامه ی پیشورزی گوشی بود یعنی نمیشد پاکش کرد ? حتی clean master security

  2. خیلی تبلیغاتش زیاده بعدشم من اگر نخواهم روی برنامه هام رمز بزارم یا حافظه جستجوی اینترنتم رو پاک کنم گوشی من ویروس نداره اگر هم زبان فارسی رو پشتیبانی می کرد بهتر بود

  3. سلام.
    من از این نرم استفاده میکنمو ازش راضیم.
    بهترین نرم افزار بهینه ساز برای گوشی اندروید هستش.
    هرکی دانلود کنه ضرر نمیکنه.

  4. من اینو رو گوشی خودم و اطرافیانم ریختم. همه ام مدل های مختلف اکسپریا ان.. رو سامسونگ دیدم کارکردشو ..مشکل خالی شدن باتری ندیدم..شاید مربوط به زد وان باشه اینی که میگید
    خود من که شارژم بیشترم میمونه!

  5. سلام
    گوشیم اکسپریا زد وان هستش هر وقت این برنامه رو نصب میکنم باتریش خیلی خیلی زود تموم میشه
    میشه بگین مشکل از کجاست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH