اپل مشکل خم شدن آی‌فون 6 پلاس را مخفیانه حل کرده است!

apple-iphone6-bendgate-22

چند روز پس از عرضه آی‌فون 6 پلاس، ویدیویی در اینترنت منتشر شد که نشان می‌داد آی‌فون 6 پلاس خم می‌شود. خم شدن آی‌فون 6 پلاس باعث شد که اپل با تمسخر کمپانی‌های دیگر و انتقادهایی از سوی کاربران مواجه شود. حال صداهایی به گوش می‌رسد که اپل به صورت مخفیانه مشکل آی‌فون 6 پلاس را رفع کرده است.

یکی از کاربران reddit مطلبی را منتشر کرده و مدعی شده آی‌فونی که او به تازگی خریده با مدلی که در روزهای اول عرضه برای همسر خود تهیه کرده بود، دارای تفاوت‌هایی است.

این کاربر که از قضا دکتر هم است، با بررسی هر دو مدل به نتایج جالبی دست یافته، او هر دو گوشی را به زیر میکروسکوپ برده و محلی را که ضعیف ترین نقطه آی‌فون است، مورد برسی قرار داده و شاهد نقاط قرمز رنگ در اطراف کلید های صدا در مدل جدید بوده و به اعتقاد وی این نقاط برای استحکام بیشتر آی‌فون استفاده شده‌اند.

همچنین وی به صدایی که آی‌فون‌ها پس از ضربه از خود بروز می‌دهند نیز اشاره کرده و گفته که صدای حاصل از آی‌فون جدیدتر گویای بدنه‌ مستحکم‌تری نسبت به آی‌فونی است که همسر این فرد در اولین روزهای عرضه خریده بود. نکته دیگر اختلاف وزن میان هر دو آی‌فون که نزدیک به 21 گرم است.

البته این بررسی هایی که این کاربر انجام داده، نمی‌تواند گویای این باشد که واقعا اپل مشکل آیفون 6 پلاس را حل کرده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH