در سال 2100 قرار است چه غذایی را بخوریم؟!

با بررسی وضعیت فعلی دسترسی و تولید مواد غذایی می‌توان پاسخ به این پرسش حیاتی  را یافت. قطعا شیوه‌های تولیدی و خود مواد مصرفی در آینده تفاوت زیادی با حال خواهد کرد، اما این تفاوت دقیقا چه طور خواهد بود؟

VRG_TBF_004_FoodIn100Years_GIF01.0

طریقه تولید خوراک در آینده تغییر می‌کند

مواد خوراکی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. تازه و خوشمزه هستند و به اندازه‌ای که نیاز داریم وجود دارند و تولید می‌شوند، اما با رشد جمعیت و تغییرات آب و هوایی، کاهش آب و زمین‌های زراعی، وضعیت همین گونه ادامه پیدا نخواهد کرد. بشر مجبور است با کمترین مواد اولیه، بیشترین مقدار مواد خوراکی را ایجاد کند. این یعنی تولید غذای کاراتر و هوشمندتر.

vrg_tbf_004_foodin100years_Gif03.0

شاید باید از لابراتوآرها کمک بگیریم

برای تولید یک کیلو گوشت مقدار زیادی آب و انرژی نیاز است. به همین دلیل هم است که آزمایش‌های زیادی برای تولید این ماده غذایی در آزمایشگاه در حال انجام است. اگر این آزمایش‌ها پاسخ بدهند، پیشرفت قابل توجهی در زمینه تولید مواد غذایی رخ می‌دهد.

VRG_TBF_004_Foodin100years_Gif04.0

بفرمایید حشره برای شام

جایگزین دیگر، عادت به خوردن حشرات است. در حال حاضر هستند کمپانی‌هایی که آرد جیرجیرک را به عنوان یک پروتئین ارزان می‌فروشند. استفاده از حشرات بسیار ارزان تمام می‌شود و اگر بتوانیم به بودن جیرجیرک‌های زشت و بد شکل در پاستایمان عادت کنیم، تحول عظیمی در بحث غذا پیش می‌آید.

2 در مورد “در سال 2100 قرار است چه غذایی را بخوریم؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH