شیک و هوشمند، اچ‌پی ساعت اسمارت خود را به کمک یک طراح مد معرفی کرد!

باید قبول کنیم که پیش از ورود موتو 360 به عرصه اسمارت واچ‌ها، این محصولات ظاهر و قیافه مناسبی نداشتند و اغلب ضمخت بودند (در این بین ساعت‌هایی نیز وجود داشتند که از ظاهر نسبتا خوبی بهره می‌بردند). با عرضه موتو 360 چرخه بازی عوض شد و اغلب کمپانی‌ها سعی کردند تا ظاهر را فدای هوشمند بودن نکنند.

MB-Chronowing

دیروز کمپانی اچ‌پی اولین ساعت هوشمند خود را با نام MB Chronowing معرفی کرد که با کمک طراح مد معروف، مایکل باستین ساخته شده است. در واقع در این محصول ظاهر، فدای هوشمندی نشده است و ساعت شکل و شمایلی نظیر ساعت‌های کلاسیک دارد. حتی اچ‌پی بر روی این ساعت صفحه نمایش لمسی نیز قرار نداده و تنها با دکمه‌های موجود بر روی ساعت می‌توان از هوشمندی دستگاه استفاده کرد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که صفحه دستگاه سیاه و سفید است و با کمک آن تنها می‌توان به این پی برد که چند پیام یا ایمیل توسط گوشی دریافت شده است. همچنین کاربر قادر است تا آهنگی که در گوشی پخش می‌شود را تغییر دهد و از ساعت اطلاع یابد. MB Chronowing با دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است.

MB-Chronowing-1

ساعت هوشمند اچ‌پی در برابر آب مقاوم بوده و قادر است تا 50 متر زیر آب برود. این ساعت با بند‌های چرمی، پلاستیکی و نایلونی به قیمت 350 دلار و با بند‌های پوست تمساح و شیشه کریستال کبود به قیمت 650 دلار روانه بازار خواهد شد.

همچنین اچ‌پی مدعی شده است که باتری این ساعت قادر است تا یک هفته دوام بیاورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH